Stemmer, de gangene det har vært fall på denne størrelsen pleier det ikke stoppe før 15-tallet. Er jo avhengig av stor interesse og kjøpervilje for å demme opp for triksingen.
Da burde vel kanskje volumet vært enda større og Veolon hadde vel også dekket inn mye? Rec kursen lever sitt eget liv og kan fort slutte pluss idag. Ser ikke akkurat slik ut nå da.
Overraskende lav aktivitet på RecSI-tråden her på tross av at det er en så populær aksje å eie.
Jeg har vært en del på HO tidligere, men der er det så mye krangling at jeg er gått helt lei.
Synes det er spennende at det nå er kommet frem at det mye omtalte «Project Riser» har RecSI i spissen, og tilsynelatende handler om en $2 milliarders utbygging av fabrikk for wafer/ingot.
Jeg satser på at det ev handler om en form for JV, og at det er Hanwha som vil stå for brorparten av finansieringen.
Sånn jeg forstår det vil dette kunne avklares nærmere mot slutten av august, så da får vi forhåpentlig vite noe mer
Brukte også mye tid på HO før i tida, nå er det mest edder og galle der. Men noen kvalitetsfolk var det der, bl.a. Sørlie-something-ettellerannet som gravde fram fra eiendomsmegler at “noen” nå betaler $10.000 per måned for å beholde en opsjon på å kjøpe en av eiendommene i nabolaget, og har gjort det i flere måneder. (Skriver ikke flere detaljer, så blir det ikke indeksert og søkbart av søkemotorer…)
Dessverre ble vedkommende solgt ned elva av en infantil forumist som tipset eiendomsmegleren
Vi har mye å se frem til. Har sittet Rec siden 2015 og aldri mistet trua, og regner med at når det først smeller her vil det smelle såpass at jeg kanskje tar inn igjen tapet mitt i nano og vel så det…
Hvor mye olje og kul susidier måtte Biden bake inn i avtalen for å få med Manchin tro😬
Regner med litt klikk bait og for å selge aviser thisk men fremdeles litt nysgjerrig
noen som har + ?
Får ikke delt den, men står i bunn og grunn at rec har en mørk høst i vente pga emi, og at Kina øker produksjonen sin. Anbefaler å selge nå står det…
Det med røkke var at han var klar for emisjonen sånn jeg forsto det
Tenker d er greit å ta med en klype salt, tross alt finansavisen som drar på litt for å baite
For noe rør. Røkke har ikke noe eierinteresser i denne. De har nesten 2,mrd på bok.
Fra q1: REC Silicon reported cash balances of USD 204.0 million on March 31, 2022
Ekstremt spennende å se hva Sinema lander på ang Inflation Reduction Act denne uka.
Jeg tror i alle fall at det høyst sannsynlig vil gi et vanvittig løft i kursen om denne går gjennom nå
Ja, det blir spennende. Litt usikker på hvor mye det løfter kursen, men full produksjon fra Rec (inkl ML) så tilsvarer besparelsene omtrent 500mill pr år på bunnlinjen og med normal P/E så er det hele dagens markedsverdi.
Dette ser utrolig nok ut til å kunne ordne seg, med noen små justeringer fra Sinema. Får håpe Manchin ikke setter seg på bakbeina igjen
Regner med at vi har et klart svar ila det neste døgnet.
de har rettet opp på blemmen sin og sier de skal komme med en ny artikkel etter hvert
Litt av en type. Sier at han hadde jobbet 1 mnd med artikkelen, om jeg husker riktig. Men altså ikke rukket å kikke på aksjonærlisten. Veldig lite kunnskap om selskapet, og situasjonen i USA. Han legger seg egentlig ikke flat heller. Lol
Da ligger det an til at IRA blir avgjort i senatet på lørdag.
Kan ikke tenke meg at det er mange som ønsker å sitte short i denne over helgen, så jeg gjetter/håper på en svært fin kursoppgang i morgen
Fantastisk!
Denne avtalen kan vel bety et potensielt kursløft på 10-12 kroner i seg selv?
Jeg ser ikke for meg at så fryktelig mye av dette er regnet inn i prisen allerede, men det blir spennende å se utviklingen i dag.
Håper short velger å dekke seg inn nå også
Hei.
Tok til fornuften etter Karl Molnes latterlige innslag i FA og i pod casten til SoundCloud så velger jeg vekk HO og blir medlem her istedet.
I tillegg driver admin å sletter konstruktive innlegg . Helt håpløst