Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Remarkable

Starter en tråd om Remarkable. De lager skrivetablets med eink som føles nesten som å skrive på papir. For meg har den erstattet skisseblokker og notatbøker og blitt nokså uunnværlig.

Selskapet er ikke børsnotert enda.

Mer info på: http://remarkable.com

Har du en Remarkable?

  • Ja
  • Nei, men har lyst på
  • Nei og er heller ikke interessert

0 stemmegivere

4 Likes

Har vært klar over Remarkable en god stund, har hatt endel interessante stillingsannonser ute de siste par årene. Og konge at det er norskutviklet og innovativt. Kan håpe det forblir slik en stund til :slight_smile:

2 Likes

Ser unektelig ut som de tjener litt peng også :slight_smile:

2 Likes

Har en remarkable2, er ganske fornøyd, men må si jeg antar at de er ekstremt utsatt for å bli disruptet av større spillere som kan presse pris

2 Likes

Kanskje derfor de prøvde seg med subscriptions, som ikke ble spesielt godt mottatt av kunder/potensielle kunder.

Tror nok det justerte leiet nå er mer realistisk. Jeg kjøpte heldigvis før det der kom, for meg hadde det vært dealbreaker

1 Like

Har en supernote, ene og alene fordi remarkable kjørte en idiotisk linje med dyr subs, ene og alene for å få dropbox integrasjon. (og hva er vitsen uten en no hassle pdf overføring)

Det skal finnes et bra slikt skrivebrett til, lurer på om produsenten heter Onyx

Pris disruption tror jeg ikke er et tema, eInk forholdsvis dyrt. En god touchsensor er alfa og omega. Og målgruppen er nok mer på mellomleder / management nivå, som ikke er spesielt prissensitive og kan tåle mye pris mtp økt produktivtet.

Så når det kommer til bruken så tror jeg “software” og features etterhvert teller mer enn selve dingsen.

Sinnsyk bra kapitalavkastning ser man på proff. Imponerende.

Jeg har hatt min remarkable2 i nokså nøyaktig 2 år nå. Veldig fornøyd, bruker den hver dag. 98% jobb-bruk. Jeg liker å skrive manuelt, tror jeg husker bedre da. Men vil ikke ha en blokk jeg kan miste, og ønsker tilgang til notater «overalt».
Passer perfekt for meg, men jeg er da «grandfathered in» på connect abo. Hadde jeg måtte betale hver måned hadde det smakt litt mindre søtt. :slight_smile:

1 Like