Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Resqunit AS

Andre med DnB som enda ikke har aksjene tilgjengelig?

Fortsatt ikke fått mine, men har hatt alt i orden mtp vps kontonr og utenlandshandel aktivert, blir å bytte fra DnB når sjansen byr seg.

Skulle hodle så ikke så farlig sånn sett, men unødvendig bekymring for om ting er gjort rett.

Kan meddele at 09.04 har jeg fortsatt ingen aksjer

Sterk åpning. Nå er det bare å glede seg til fortsettelsen :slight_smile:

Ikke tabb deg ut ved å cashe inn på dette nivået!

Lite otur med extrem Black Friday börs idag

Sterk og sterk. Stenger forhåpentligvis over 10.

Någon under PAS flagga vill ut. Hoppas någon rensar

Ekstremt uflaks med markedet, men sånn kan det gå. Etter investormøte i går, så er i alle fall jeg optimistisk med tanke på de neste ukene, månedene og årene. Mye gøy i pipelinen :star_struck:

Dette er ekstremt sterkt med knallrøde børser og aksjonærer som deg selv, Geir Bjarne, som er desperate etter å komme ut :slight_smile: Jeg gleder meg virkelig til tiden som kommer, med positive nyheter og reprising.

Børsen trekker oppover og selgerne har trykket seg oppover

1 Like

Varför blev det auksjon nu ?

Høy volatilitet: Start of Volatility Halt Auction Period: Order book ‘RESQ’ in market ‘First North STO’ at 10:07:22.396

Var inte direkt någon stor volym som skulle orsakat en halt. Tänkte mer om det kom ett PM som jag missat

Ser for meg det kommer pm etter kanskje første dagen.

Innside kjøp kanskje?

Ja. Sånn som jeg har tolket gutta vil det komme noe ihvertfall. De ønsker en flying start.

Aksjene på konto :partying_face: tap​:rofl: black friday​:exploding_head:

Satser på at kursen holder seg nede til lønningsdag😜

Kan ikke time markedet, det sa jeg i vår. Lå vel i kortene at denne skulle noteres på veldig rød dag. Karma.Hvis jeg skal være med i fremtidige emisjoner andre steder så forventer jeg også å ha aksjene på konto før notering.

Har irritert meg lenge over DNB med småting, at de ikke klarer å få aksjene på konto innen første børsdag selv om det ikke skal selges en eneste var dråpen som fylte bøtta. Tenk om det var omvendt og jeg ville/måtte selge idag? Blir vel å flytte noe til Nordnet og noe til SB1. Hvorfor skal de ha hundrelapper om man har over 100k/1mill uansett? er jo ikke som om pengene eller aksjene tar opp gulvplass hos dem.

De 8.5kr du erbjöd för dina för en stund sedan hade vart en fin förtjänst idag.
Tolkar med andra ord att du vill ut idag Geir.

Vill man ha snabba cash. Rekommenderar jag att se filmen “snabba cash” istället bara. Bättre med is i magen

2 Likes

9,4 og mer eller mindre flatt siden sist emisjon er bra sett i forhold til nedgangen på verdens børser.

1 Like