Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 2 1

Ha Ha…

Hykler-Støre som først har full tillitt, men som nå plutselig synes det er helt riktig at hun trekker seg. Og alle de andre hykler-politikerne fra venstresiden og sentrum som hadde full tillitt og ikke syntes dette var så farlig…

10 Likes

Det er som om de mangler helt bakkekontakt. Ja ja.

5 Likes

En må selvfølgelig ha empati for at politikere går i surr. Det må være ekstremt vanskelig å ha så mange frynsegoder å tenke på.
( Sarkasme varsel )

4 Likes

Spesielt med tanke på hva hun har drevet med før.

1 Like

Saksordfører i trygdeskandalen. Ikke mye nåde å hente for den vanlige mann/kvinne på gata der.

Veldig bra at hele gjengen skal etterforskes nå.

8 Likes

Dette er jo akkurat det forventede muppet showet vi visste det ville bli etter regjeringsbyttet. For et sirkus :smiley:

Og forresten, tenker også stortingsdirektør Marianne Andreassen fra Ap kan ta hatten sin å gå i samme slengen. Hun var lynraskt på banen og konkluderte med at denne saken ville de legge til siden, ikke nødvendig å se nærmere på… business as usual…

5 Likes

Er hun politiker?

Andreassen var statssekretær for Ap i fire år på 90-tallet.
Senere har hun vært direktør i Senter for statlig økonomistyring og Statens lånekasse.
I dag fremstår hun som en svoren tilhenger av økonomisk laissez-faire som direktør på Stortinget.

1 Like

Det kan da umulig være en overraskelse at “jeg fortjener litt ekstra fordi jeg er så viktig og dyktig” er en utbredt holdning blant politikere og embetsfolk i høye stillinger, spesielt når de har partiboka i orden. På venstresiden, høyresiden, og i sentrum.

Det er dog fint at man ser at problemet er greit spredt utover de forskjellige partiene som har for vane å utøve makt.

Bare å “rydde opp” og så er det nok ett par år til neste skandale hvor alle skal late som om man er lamslåtte fordi “dette går på tilliten løs” osv.

4 Likes

Hele strømkrisen er etter min mening designet for å gjøre nordmenn mer velvillige til vindkraft. For nå har vi jo “for lite kraft”…
.

5 Likes

Jeg syntes vi kunne bygge atomkraftverk på Bærum for å produsere mer strøm til Europa, men de finner vel en grunn til å bygge det i Fredrikstad i stedet :slight_smile:

5 Likes

I Bærum mener du vel? Kan bygge det på Kalvøya! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg tar gjerne et atomkraftverk i hagen, hvis det får fart på utviklingen ^^ Ren luft med god luftfuktighet er ikke så ille å ha i hagen :slight_smile:

Kommer dessverre ikke til å bli bygget noe atomkraftverk i Norge da :confused: “Vi har jo vannkraft” :stuck_out_tongue:

Er nok dessverre litt for dyrt å bygge langs sjøen i Bærum, ville nok blitt i et litt mindre tettbebygd strøk langs kysten/fjorden. De må ha to ting, god tilgang på vann og robust infrastruktur i nærheten. Det finner de langs mye av kysten/fjorden :slight_smile:

3 Likes

Spiller liten rolle å skulle kjøpe ut et par hus når prosjektet har en kostnadsramme på noen milliarder. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Men, ikke bak i min hage prinsippet gjør jo det umulig :upside_down_face:

Kan ha det i min hage! :smiley:

Det er fullt mulig å legge det langs veien sørover fra Oslo. Store ubebygde arealer nedover der ved vannet ^^

Bare noen forslag:

2 Likes

Pavens skjegg da, kan det brukes til noe?

Gla-nyhet på fredagskvelden :slight_smile:

7 Likes

Stort trykk fra feks RS pasienter, så man skal begynne med munnbind igjen? Er ikke mangelen på normal eksponering av små barn årsaken til at det er et problem denne høsten?

3 Likes

Nettopp.

Og:

image

3 Likes