Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 5

Det er litt bevegelse, USA sier nå at Ukraina kan bruke deres våpen mot militære mål i russland.
Og dette kan vel bli en slags gamechanger?:

10 Likes

When hell freezes over? Så om et par uker?

1 Like

Kommentarfeltet tror ikke på det, pga Tysklands historikk i denne krigen. Men jeg har god magefølelse, Tyskland har endret retorikken mye den siste tiden (egentlig ekstremt mye, når man tar hensyn til at det er Tyskland vi snakker om). Jeg tror du har rett, Leopard over jul.

4 Likes

Jeg tror det når jeg får se det. Det kommer nok til å få Russland til å vurdere hva de skal gjøre. For de ser jo da at støtten bare et økende.

5 Likes
8 Likes

Flere gode nyheter:

14 Likes

Må si at han fikk sagt det han skulle! :sunglasses:

Edit, saken som genererte responsen

20 Likes
14 Likes

Begynner de å gå tomme for fanger som ønsker å verve seg fra russiske fengsler?

Er vel noen her som kommer til å få seg en solid overraskelse med tanke på klimaet.

7 Likes

Ukraina angriper Krim.

Wagner med store tap etter angrepet.

14 Likes

Er det ett push som er på gang… mye russer personell og tanks som går med…

Ukrainian Armed Forces kill 620 occupiers and destroy 24 tanks over past day - General Staff

13 Likes

Russerene hadde et feila push + at Ukraina har bombet noen brakker.

4 Likes

Det var da veldig mange tanks?
image

11 Likes

Ble skrevet litt om det igår kveld på twitter, Russerene angrep en svært sterk og befestet Ukrainsk by.

Gikk som forventet.

5 Likes
9 Likes
2 Likes

Butikkene har lite varer, og kundene er få og har lite penger. Eier du et kjøpesenter i Russland, er forsikringssvindel eneste måte å sitte igjen med penger etter at lånet er innfridd.

7 Likes

Ingenting gleder meg mer enn å få utsletta denne kriminelle, krigsforbryterske banden som har blod på hendene fra hele verden.

12 Likes

Det ser ikke ut som gode forhold for en offensive før det begynner å bli kaldere i starten av neste uke.

1 Like

Hun her har noen heftige tweets. Bra dame!

10 Likes