Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 5

Jeg antar dette vil være utstyr som tildels er forlatt når de trakk seg tilbake. Defekt, skadet, tom for drivstoff eller ikke mulig å få over elven.

1 Like

Masse video av russiske tropper som sprenger utstyr. Er også folk som krever at de som lot være å sprenge det helikopteret ukr overtok igår blir henrettet fordi de ikke sprengte det.

Det er nok tilfellet med mye ja, men antar det har vært litt kaos mot slutten…

1 Like

Ser at britisk etterretning påstår det enda er russere på feil side av dnipro som prøver å komme seg hjem

Det har klikket fullstendig for Kadyrov

1 Like

Fortsatt broen over og ikke dammen som sprenges

2 Likes

Jeg synes at jeg ser videoer alle steder i dag av gjensatte kjøretøy og våpen som ikke er ødelagt. Jeg tror du har rett i at soldatene sluttet å tenke på utstyret, straks de fikk hastverk med å komme seg vekk. (Har forøvrig ikke sett videoer fra krysningspunktene.)

4 Likes
13 Likes

ALOT OF WEAPONS LEFT BEHIND.

Spennende ;D

3 Likes

Lo litt, Men Russerene stjal jo alle dyrene i Kherson zoo.

8 Likes

Ukraina tar ut en panserkolonne.

Satser på at russerne syntes det var for risky å ta med panseret sitt over Dnipro, så det er nok igjen til å utstyre en ny ukrainsk brigade.

5 Likes

Godt poeng, hvis det er mye tungt utstyr som står igjen, så kan Ukraina brukte det, mens Russland vil mangle det.

2 Likes

Worst case har russerene sprengt masse tstyr som de aldri kan bruke igjen mens ukraina enda har sitt. Vil uansett være tonnevis med reservedeler som kan plukkes ut

1 Like

De har jo etterlatt seg ganske mange apekatter da.

Despoter / pariastater finner hverandre lett:

1 Like

:joy: :joy:

5 Likes

Nesten 5000 km2 frigjort er ikke verst. Jeg tipper det neste trekket blir å ødelegge forsyningslinjene til Zaporizhzhia. Så de kan ta tilbake den regionen også uten alt for mye direkte kamper.

3 Likes

«Å nei, så inhumant å bli underholdt av å se på krigsvideoer av russiske enheter som ødelegges. Hun ukrainske bestemoren må gå i seg selv»

3 Likes

:ukraine:

10 Likes

Han har hatt rett i alt annet han har forutsett, så satser på at han har rett her og. Ikke uten grunn russerne graver skyttergraver ved Krim.

7 Likes