Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Russland/Ukraina debatt 5

For en idiot!!

Hvis han mener fotball er en plattform for fred og sameksistens så burde han be Russland om å trekke seg ut fra Ukraina ASAP.

Nå ser han bare ut som en Kremlin-puppet

14 Likes

Bildet er tatt ca der pinnen står.

1 Like

Helt enig. Nesten så jeg tror det er kødd, men man skal ikke undervurdere hvor gjennomsyret og korrupt FIFA er. Det er vel noen tusen fremmedarbeidere som har strøket med i Qatar, pluss at de har så fine holdninger til kvinner og seksuell legning. Et flott land å legge VM til. Nå må sivile bare stoppe å bli torturert og myrdet av Russland slik at det ikke ødelegger for fotballfesten!

17 Likes

Hej Norge

Endnu en god dag :grinning:

Dansken

9 Likes

Ikke ofte vi ser intervju fra fronten

5 Likes

Russerne bomber sivile i Kiev

Men er det ikke på noen måte mulig å ta ut utskytningsrampene til russerne?

Du tenker på flyene?

Leveres de med fly? Jeg antok at de kom fra artilleristillinger.

Ja, det er gjerne denne og varianter av den som brukes. Kh-32 - Wikipedia Kh-22 - Wikipedia Opprinnelig laget for å ta ut skip.

1 Like

Litt sånn V2, som det ble nevnt i oppdateringen over. Det er på alle mulige måter en skitten krig russerne driver. Samtidig synes det som om de blir stående mer og mer alene i verden. Hvor lenge klarer Putin fortsette å fortelle løgnene overfor sitt eget folk før de avsetter ham.

1 Like

Du kan begynne å sette deg inn i russisk mentalitet på “bøgda”. Dette er altså så stusselige greier at det er vanskelig å ta inn over seg.

Den gjengen her er ikke klar for noen realitetsorientering med det første

7 Likes

Hej Norge

Putin bliver ved mad at drive terrorisme og dræbe uskyldige — hvad skal man gøre når verdens 2. mægtigste hær ikke kan vinde på slagmarken :sweat:

Dansken

Får vi se effekten av disse … eller er de allerede i beredskap for spesielle operasjoner fra Ukraina ?

2 Likes

Ingenting tyder på at disse er på plass i Ukraina

Nattoptikk og .338 Lapua mag gir en edge. Anbefales ikke å se på dette om man ikke vil:

Jeg tenker man ser på bevegelsene til de som angripes at de ikke er “mobiliserte” eller vernepliktige.

2 Likes

Er usikker på treningsnivået. De synes ikke å forstå at de ikke er utsatt for tilfeldige skudd. Jeg hadde forventet at de ville slenge seg ned, i stedet for å stå stille og klumpe seg sammen.

1 Like

Feiltreff? Skummelt.

2 Likes
3 Likes

Gi Ukraina langdistanse HIMARS !

4 Likes