“The An-2, a single-engine biplane, was developed in response to a Soviet Ministry of Forestry requirement for a new aircraft to replace the Polikarpov Po-2 and made its first flight on August 31, 1947.”
Gjetter amerikanerne får hengt ham opp/ned utenfor en halvferdig bensinstasjon?
Eller kanskje en fast food restuarant hadde passet bedre i klovnen Donalds tilfelle?
Ikke sjekket akkurat den An-2 biplane saken, men de gamle skrotingene har som regel lav hastighet og derav lav stall speed. Kan faktisk være velegnet til dronejakt. Det er nesten følelsen av 1. verdenskrig reset de medfører de dronene.
sjekket wiki
When airspeed drops below 64 km/h!!! , elastic rubber springs extend the slats.
Under typical conditions, take-off can be made within 170 m while the landing run requires 215 m
stall nede i ca50km/t, maks hastighet på 258km/t
Skal vi snu tråden tilbake til tema? så kan man heller kjøre donald hatesirkel på pm.
Flyet det skulle erstatte hadde jo stall speed på liten kuling motvind elns
Max fart var lavere enn stall speed på bf109
Nå er vel Trump en soleklar del av trådens tema? Hans holdning til bistand til Ukraina spiller jo en vesentlig rolle for krigens gang.
Er glad jeg ikke skal sitte i de, når ukrainske interceptor droner kommer susende i 400km/t
Det ser dog ut til at Trump spiller en stadig mindre vesentlig rolle for krigens gang i Ukraina. Ukrainske ledere virker i alle fall knekkende likegyldige til ønsket om å avstå fra å angripe Russlands oljelogistikk.
Det er en grunn til at Ukraina kan ta ut alt av olje og energi i Russland. USA har lite og ingenting å si når de ikke bidrar med noe som helst.
Han spiller jo en rolle for krigens gang som følge av at han ikke vil gi militær hjelp, samtidig som han støtter Russiske standpunkter i forhandlinger!
Litt åff tåpikk, men;
Gleder meg villt til første film av at en moderne drone tar ned en dobbeltdekker 

Att surre runt i en slik i en krigssituasjon er rene selvmordet. Man kan fly ikapp dem med ett modellfly med noen dunamit-gubber på. Extremt farlig før besettningen. En heli er raskere og har bedre manøvrerbarhet. Men en heli er mye dyrere da.
USAs viktigste bidrag i fredsforhandlinger, er at de kan bidra til en rask avslutning av krigen ved å gi sikkerhetsgarantier. Når tilliten til amerikanske sikkerhetsgarantier minker, minker også USAs relevans i forhandlingene.
Nei jeg vet ikke, jeg tenkte drone forsvar innelands russland, da er dem ikke så utsatt tenkte jeg. En interceptor drone ser jeg for meg har svært begrenset rekkevidde. Men modellfly dynamitten sitt kost/nytte forhold gjør jo fort at en av modellflyene i svermen som skal ta ut et raffineri, like gjerne tar ut et An2 med besettning.
Jeg tror Russland sin utfordring ligger i at Ukraina server både veldig enkle og veldig avanserte angrep. De vet aldri hva som kommer. Det kan gjerne være noe helt nytt.
Det har tidligere vært snakk om at Ukraina utvikler ballistiske raketter med 500 km rekkevidde. Nå ser det ut til at de har brukt et stort transportfly til å løfte raketten til 8 kilometers høyde, og så avfyre den.
Ute av den tetteste atmosfæren, får den kapasitet til å nå lav jordbane. Dette er veldig langt unna modellfly med dynamitt.
https://defence-blog.com/ukraine-confirms-rocket-launches-into-space-during-wartime/
Blir vel etter hvert mindre relevant med Ungarn nyheter på denne tråden.
Men denne uttalelsen fra Magyar indikerer at det kun er et tidsspørsmål før FM under Orban, Sziijarto blir arrestert.
Han er i full gang med å ødelegge bevis for sitt svikefulle forhold til Lavrov og Putin:
Har vi (allerede) noe film av dobbeltdekkere som skyter ned droner?
Blir helt Cowboys & Aliens dette
Han tok bilde 
Når det gjelder “nye koster” i Ungarn, så synes jeg denne analysen virker ganske god, fra den tidligere kanadiske ministeren for statsborgerskap, immigrasjon og multikulturalisme, Jason Kennedy:
Denne artikkelen sier også noe om retningsskiftet:
Mitt inntrykk er at han vil at Ungarn skal være mye likere de konservative kreftene i Polen, og at Polen, Slovakia og Ungarn vil bli en sterkere og mer samkjørt blokk, imo.