Det er 6000 medlemmer i fb gruppen. Og omsetningen har vært oppe i over 100 mill intradag i sommer. Mange av de som er der er long. Tror nok påvirkningen der er minimal.
Det som kommer til å drive kursen videre er teknologien. Når all tvil om teknologien er borte, og alt bli verifisert og alle produktene blir kommersielle så kommer selvsagt kursen til å stige. Jeg tror vi som er inne nå har en god inngangskurs og at tålmodighet lønner seg. Aksjen har vært tradet og det har nok vært en del med urealistiske forventninger som har solgt ut - kursen har svinget mye.
Selskapet har produsert mange pm og har mange jern i ilden.
Fornybar energi møter sin gullalder neste tiår er min spådom.
Saltx kan brukes i solcellepanel, fjernvarme, varmepumper, bilbatterier osv. Det gir en fin besparelse.
Jeg har selv håpet på høy kurs tidligere, men tester avsluttes i 2018 og 19 og de fleste kommer nok til når alt er sikkert og det genereres inntekter av større betydning.
Selve teknologien er bevisst fungerende, men det testes jo ut i stor skala. Dette skal også selges ut. Vi som er tidlig inne tar en risiko og kan bli godt belønnet om noen år.
Aksjen er tenkt flyttet til hovedlisten og når mediene begynner å skrive om denne fantastiske fungerende teknologien så tror jeg det blir trangt i døra.