Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SaltX Technology (SALT-B)

Solgte deler av NANO igår, og planen er å kjøpe meg litt mer opp i SaltX igjen, “hellige gral” av energilagring anyone? :heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign::hugs::grin:

Så bra :grin: Ja, det er det :grinning: Har virkelig troa på dette. Har vært inne i 8 måneder nå og blir mer og mer overbevist. Har ca 50% av porteføljen i Saltx :sweden::sweden::sweden::sweden::sweden::sweden:

Vet du hva disse skribentene baserer dette på?

Kik kursen 3 mdr tilbage, så ser det ud til at der har været en modstand omkring 34 SEK, lukkekursen har ikke sluttet højere oppe end 34,20 SEK.

1 Like

Insidekøb af Bolin til 32,50 SEK

2 Likes

Nyansættelse

2 Likes

Noen tanker om dagens fall etter analysen av Affärsvärlden? Synes det virker som en større reaksjon til siste dagers korreksjon enn til selve artikkelen hvis man leser den (ligger litt nedi tråden på Facebook-gruppen) og tar med VD´s kommentar i betraktning:

Noen i gruppen har spurt om en kommentar på artikkelen, der han sier følgende:

Den stiger igen, så markedet må vurdere faldet for overdrevet.

1 Like

Ser på det kun som nervøsitet pga generelt fall som har vært i går, blandet med artikkelen. Men den justerte seg greit på slutten.

Var samme sak med Benson artikkelen i sommer. Da falt aksjen en del, før den innhentet seg. Det er desverre mange nervøse småaksjonærer som selger. Selve artikkelen var jo med lite substans, og journalisten hadde jo ikke en gang satt seg inn i caset.

Etter å ha vært i aksjen siden sommeren ser jeg at det er store utslag begge veier på “nyheter”. Så for de som trader er dette en drøm. Jeg ser for meg mer stabilitet i aksjen når inntektene kommer inn, og alle pilotprosjekt er verifisert.

Spennende saker :grinning: Ganske enestående med opptil 80% reduksjon i produksjonskostnader :grinning:

2 Likes

Og denne kom i går og bekrefter noe vi allerede vet :slight_smile:

http://saltxtechnology.com/saltx-uppnar-positiva-resultat-suncool-projektet-ankara/

1 Like

Noen som følger denne og vil forsøke å forklare hva som skjedde i går?

En analyse av en tvilsom kar med tvilsom agenda, “analysen” er basert på synsing.

Det var min analyse av den karen :slight_smile: videre ville sånn negativ kursdrivende utsagn muligens vært straffbart for oss “vanlig dødelige” eller?
Uansett - burde kanskje takke for analysen, det gir en enorm kjøpsmulighet hvor hvertfall jeg handlet igår :slight_smile: hadde jeg visst den skulle ramle enda mer ned idag hadde jeg handla idag istedenfor :slight_smile: trodde igår var en massiv overreaksjon, men den er tydeligvis ikke ferdig enda :+1:

3 Likes

Dette var merkelig. Selskapet har ikke presentert annet enn gode nyheter siste tiden. Nå er vi nede i Mcap på ca 1 milliard.
Som tidligere predikert: Det vanskeligste med SaltX er å time inngangen :slight_smile:
Jeg vil benytte muligheten i dag.
I Q1 vil vi se inntekter, av betydning, for første gang.

Edit. Noe av kursfallet må skyldes tvangssalg. Det er stort sett ett meglerhus som har stått for salgene i går og i dag.

2 Likes

Da var jeg inne i SaltX igjen på 18.40 etter jeg solgte med fin gevinst på 31,00,- 31. jan og 27,26,- 16. feb.
Ved videre fall dobler jeg på både rundt 16 og 13.
Ser man på det tekniske er aksjen oversolgt som juling, RSI under 20, STO=0
Fundamentalt har det ikke skjedd noe i negativ retning som underbygger fallet.

Gratulerer dal3bo!

Alltid fint når man finner «rytmen» i en aksje. Lettere sagt enn gjort.

Kjøpte på 18.6 i dag.
Har mer tørt krutt på lager. Aner ikke hvor bunnen er.
Har tro på selskapet og er overhodet ikke bekymret.
EU sponser ikke dette selskapet for moro skyld.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20171201.Cision.20171130:BIT:8927:0

Har du link til analysen?

Takktakk og gratulerer til deg også!
Ikke helt godt å time bunn nei, det er det aldri.
STO er en fin indikator sammen med RSI for bunnfiske, sjeldent man ser STO=0 i mer enn 4 børsdager. Ser samtidig på trendlinjer, støtter/motstander, glidende snitt og ikke minst avstand til glidende snitt, sammen med vurderinger opp mot det fundamentale.
Det har vært en strategi som har fungert fint for meg de siste årene.

Ligger i en falling wedge atm.
Det blir spennende å se når den bryter ut av denne, det skjer i løpet av dagen eller formiddagen i morgen.

Det ser jo greit ut det her :money_mouth_face:
Kan bli en spenstig avslutning før helga, fikk lastet litt på 17,22,- tidligere i dag, snitt 17,79 :slight_smile:

EDIT: RT 18,18,- brytes 18,22 er det kort vei til 19,50
EDIT 2 : RT 18,61 :rofl:
EDIT 3: RT 19.00 :money_mouth_face:

3 Likes

Fikk litt på 17.67.
Ser ut som bunnen er passert.

1 Like