Noen her som har regnet pÄ hvilken strÞmpris som mÄ til for Ä fÄ sats til Ä bli lÞnnsomt igjen?
Med akvarievarmer i stampen, sÄ er det svÊrt lÞnnsomt den dag i dag.
Lyse.no: âŠregner viâŠ.rundt 143 Ăžre/kWh for hele 2023.
NorgesEnergi: snittprisen pÄ strÞm for 2023 vil havne pÄ rundt 1,5 kroner per kWh i sÞr
RÞde tall fortsetter altsÄ ut i 2024?
10 mill i gdpr botâŠendelig vedtak
Tok sats her fordi jeg synes det er rart den er like lav som da strÞmkrisen var pÄ sitt verste. NÄ har jo strÞmkostnadene gÄtt kraftig ned, men kursen er fortsatt pÄ rundt 1/3 av det som var vanlig fÞr. Vekst i antall medlemmer er jo pent. Tror ikke 20 kr er tett pÄ, men satser pÄ en dobling fra dagens nivÄ innen 6-12 mnd
Evo Fitness
SATS
What?
Sats har dĂ„rlig produkt. Evo fitness med Jens Rugseth i spissen vil stjele kunderâŠ
DĂ„rlig produkt ? Topp moderne sentere og utstyr med fantastisk utvalg av gruppetimer. Bare sats tilbyr barnepass.
Hva er det du mener ? Hvorfor er produktet dÄrlig og hva gjÞr EVO bedre ?
Pris Flott for velstÄende mennesker sikkert
I Sverige koster treningssenter sentralt i STHLM 250 kroner mÄneden, btw. Sats er sÄ blodpris.
EVO har ikke gruppetimer. SÄ produktet kan ikke sammenlignes. Veldig upresist Ä gÄ ut med at produktet er dÄrlig nÄr det kun var pris du tenkte pÄ. Deltakelse pÄ gruppetimer er det som gjÞr at folk holder pÄ motivasjonen og fortsetter Ä trene. I forhold til mye annet her i livet tenker nok de fleste at det lÞnner seg big time Ä vÊre Sats medlem. En viktig del av livet og det er ogsÄ sosialt hvis man vil det. I stedet feks enn Ä stirre inn i en skjem.
PT derimot, det er mer for de bemidlede.
Jeg mener sats aksjen er et bra kjÞp nÄ. Den ligger nede i knestÄende til tross for at korona er over, og ikke minst strÞmprisene har kommet kraftig ned. Sjekk ut capital Markets day og Q4, antall medlemmer Þker som bare det. Ser man pÄ produktet de tilbyr har de ikke sÊrlig konkurranse. Og fresh som er mer evo konkurrent, eies jo av Sats.
Enkelte av SIO sine sentere er kanskje like bra som sats, men mest for studenter.
Joa, sant det med gruppetimer. Den kan vĂŠre aksjen er et bra kjĂžp, jeg snakket kun om kundeopplevelsen for min del.
Jeg synes ikke det koker pÄ EVO Vika der jeg er, sÄ kan vÊre SATS er et godt kjÞp ; )