Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sbanken (SBANK)

Jeg har boligkreditt og lønnskonto i Nordea, mulig jeg får flytte over ASK dit.
Kjipt etter å ha vært i Skandiabanken/SBanken omtrent siden oppstart i Norge.

DnB har invadert Sbanken! 🥸
Da blir det nok masseflukt der og

1 Like

Mye hostile takeovers for tiden…

Noen her som benytter BulderBank? Erfaringer osv.? Gjerne hvordan nettbanken fungerer vs. SBanken sin, rentenivå (og gebyrer) osv.?

Substantial shareholding disclosure in Sbanken ASA

Bruker foreløpig Bulder bare til lån. Vurderer brukskonto etterhvert (fra SBanken). Lånerenten er bra, bare mobil app, ikke nettbank på web.

Litt for “kul” tone og app for manges smak - misser litt på target group, kanskje. Men de virker kreative og “sultne” på å gjøre forberinger og utvidelser (sist med Apple Pay support).

Takk! Trenger en litt sånn «gammeldags» nettbank kjenner jeg. Men er fortsatt så ung at jeg alltids klarer å tilpasse meg også. God oversikt er tross alt det viktigste.

1 Like

Hvordan blir dette iforhold til det varslede utbyttet etc? Vil overtagelsen bli før utbyttet eller? (Har tidligere ikke takket ja til DNBs bud om dette er av relevans )

Innskuddsrente opp fra 0,75 til 1,25% i Bulder - tommel opp - og da kommer utbytte på toppen.

1 Like

Fungerer dette bra som kun lønns- og sparekonto? Hvordan er nett- og appløsning?

Kun app. Har ikke brukt all verden, men ser ok ut. Fint å kunne samle alt i en app/bank - selv om det kan være lurt å ha oppsparte midler “ute av syne”. :slight_smile:

Takker for svar👍

The voluntary tender offer for Sbanken ASA - Settlement completed

Annual report and Pillar 3 report for 2021

Årsrapport og Pilar 3-rapport for 2021*

Det frivillige tilbudet på Sbanken ASA – oppdatering vedrørende tvangsinnløsning

Compulsory acquisition - approval of guarantee

DNB Bank ASA announces compulsory acquisition of shares in Sbanken ASA

Bankmann skal stoppe Fjordkrafts børsbank

OSLO BØRS - TRADING SUSPENSION