Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Scana (SCANA)

Scana ASA: Third quarter results 2025 – Improved operations and solid order intake

Scana ASA: Resultater for tredje kvartal 2025 - Forbedret drift og solid ordreinngang

Financial calendar

Finansiell kalender

Scanaselskapet PSW pyzzler tydligvis på en Blow Out Preventor som de skall leie ut. Dette er kanskje kjent, men jeg hadde ikke hørt om det.
Så det har tydligvis fortsatt en del aktivitet.
Får se på Q4an hvordan det går og om det har noen planer før 2026 og fremover.

Salg av capping stack Scana kom igjen synes det er evigheter siden vi hørte om den første gang.

Stillheten rundt Scana er nesten ubehagelig, skulle tro David Lynch var CEO :slight_smile:

Scana ASA: Scana company informed of contract award for Megawatt Charging Systems

Scana ASA: Scana-selskap informert om tildeling av kontrakt for Megawatt Charging Systems

2 Likes

Scana ASA: Scana company secures contract for riser products from Singapore-based client

Scana ASA: Scana-selskap sikrer kontrakt på riserprodukter fra Singapore-basert kunde

1 Like

Scana ASA – Invitasjon til presentasjon av Q4 2025-resultater

Scana ASA – Invitation to presentation of Q4 2025 results

Scana ASA: Fourth quarter results 2025 – Solid margins and strengthened operations

Scana ASA: Resultater for fjerde kvartal 2025 - Solide marginer og styrket drift

1 Like

Pent

2 Likes

Noterer meg at de i rapporten poengterer at kontrakter etter q4 styrker backlog og driver dem mot høyere aktivitet, noe jeg tenker også driver høyere omsetning og profitt.
Nå må de bare få på plass marginer i energy, men med både kostnadsbesparelser på plass og prosjekter med høyere marginer, så bør den ser jeg positivt fremover på energy divisjonen også
Dersom de klarer å holde dette nivået gjennom 2026 bør kursen dobles!

3 Likes

Scana ASA: Presentation at SB1 Markets Energy Conference 2026

Scana ASA: Presentasjon på SB1 Markets Energikonferanse 2026