Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Scana (SCANA)

Får tiden vise :wink: … skeptisk til alt nytt… :smile:
Får bare lukke ned nå, får vel sitte på aksjen til etter Q4 rapport iallefall…

Tror vi skal over 4 igjen om ikke lenge.
I september så solgte jeg på 4,18 Traff ganske bra på toppen da… Klarer jeg det igjen så blir jeg meget fornøyd :sunglasses:
Burde være meget mulig :+1:

3 Likes

over 10 blir bra :wink:

1 Like

Jatakk :sunglasses:

3,12 <3

Ser ut til å være et selskap med både økonomi og ambisjoner på plass dette.
De har fokus på ekspansjon og utvikling. Mye tyder på at Q4 blir pent. Kursfall i høst fra rundt 4 kr ser ut til kun å skyldes nervøsitet fordi en innsider solgte. Siden den gang har intet negativt blitt meldt som kunne knyttes til det salget.
Selskapet er også i ferd med å koble seg til det grønne skiftet via havvind. Med en markedspris på kun 301 mill. så er dette foreløpig en glemt aksje blant de som satser på grønne aksjer.

1 Like

Bare holde på :tophat: Vi er ganske sikkert opp mot 4 ved presentasjon av Q4 :slightly_smiling_face: Der vi var i oktober etter melding om kredittavtalen og Q3.
Akkurat nå blir kursen lekt med.

1 Like

Kan være absolutt gull gull gull for Seasystems :trophy:
Equinor kjenner Seasystems godt🥇
Kan dette være meldingen vi (Les: jeg :joy:) venter på??
:rocket::champagne:

2 Likes

Du er ikke den eneste med en investering her :wink: Har god tro på Scana i det lange løp mtp. Havvind satsingen som foregår.

1 Like

Blir bra dette :sunglasses:

Dette er på mange måter et gjennombrudd for oss i det amerikanske markedet, det er et marked hvor vi gikk inn tidlig fra det begynte. Skalaen på det vi er tildelt i dag, gir oss muligheten til å ha sammenhengende prosjektaktivitet de neste ti årene og bygge en sterk organisasjon i USA, med støtte fra viktige fagmiljøer i Norge, sier fornybarsjef Pål Eitrheim i Equinor til NRK.

Veldig interessant case. Her er oppsiden enorm.

1 Like

Men ikke noe med Scana å gjøre

Er vel håp om at Scana får være med :slight_smile:

Hvis det hadde vært store forventninger til dette så hadde nok ikke kursen vært på 2 tallet nå. Men lov å håpe ja.

Absolutt, men ikke ta fra de håpet da mann :slight_smile: Det er jo fredag også, så vær litt snill :slight_smile:

Neida😀 helg eller ikke, jeg ser på dette som en high risk case. De var i deep shit og restrukturerte heftig. Den ekstremt lave market cappen er nok fordi markedet ikke stoler nok på selskapet ennå. De har mye å bevise før masse fremtidstro kan prises inn her

1 Like

Er ikke uenig :slight_smile: God helg :slight_smile:

1 Like

God helg @rayman

1 Like