Får tiden vise … skeptisk til alt nytt…
Får bare lukke ned nå, får vel sitte på aksjen til etter Q4 rapport iallefall…
Tror vi skal over 4 igjen om ikke lenge.
I september så solgte jeg på 4,18 Traff ganske bra på toppen da… Klarer jeg det igjen så blir jeg meget fornøyd
Burde være meget mulig
over 10 blir bra
Jatakk
3,12 <3
Ser ut til å være et selskap med både økonomi og ambisjoner på plass dette.
De har fokus på ekspansjon og utvikling. Mye tyder på at Q4 blir pent. Kursfall i høst fra rundt 4 kr ser ut til kun å skyldes nervøsitet fordi en innsider solgte. Siden den gang har intet negativt blitt meldt som kunne knyttes til det salget.
Selskapet er også i ferd med å koble seg til det grønne skiftet via havvind. Med en markedspris på kun 301 mill. så er dette foreløpig en glemt aksje blant de som satser på grønne aksjer.
Bare holde på Vi er ganske sikkert opp mot 4 ved presentasjon av Q4 Der vi var i oktober etter melding om kredittavtalen og Q3.
Akkurat nå blir kursen lekt med.
Kan være absolutt gull gull gull for Seasystems
Equinor kjenner Seasystems godt🥇
Kan dette være meldingen vi (Les: jeg ) venter på??
Du er ikke den eneste med en investering her Har god tro på Scana i det lange løp mtp. Havvind satsingen som foregår.
Blir bra dette
Dette er på mange måter et gjennombrudd for oss i det amerikanske markedet, det er et marked hvor vi gikk inn tidlig fra det begynte. Skalaen på det vi er tildelt i dag, gir oss muligheten til å ha sammenhengende prosjektaktivitet de neste ti årene og bygge en sterk organisasjon i USA, med støtte fra viktige fagmiljøer i Norge, sier fornybarsjef Pål Eitrheim i Equinor til NRK.
Veldig interessant case. Her er oppsiden enorm.
Men ikke noe med Scana å gjøre
Er vel håp om at Scana får være med
Hvis det hadde vært store forventninger til dette så hadde nok ikke kursen vært på 2 tallet nå. Men lov å håpe ja.
Absolutt, men ikke ta fra de håpet da mann Det er jo fredag også, så vær litt snill
Neida😀 helg eller ikke, jeg ser på dette som en high risk case. De var i deep shit og restrukturerte heftig. Den ekstremt lave market cappen er nok fordi markedet ikke stoler nok på selskapet ennå. De har mye å bevise før masse fremtidstro kan prises inn her
Er ikke uenig God helg