Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Scatec (SCATC)

Noen som vet hva i alle dager som foregår her? Gikk inn og sjekket dagens handler og fant følgende handler:

Noen som klarer å dobbelsjekke med en annen kilde?

Da har det skjedd atter en gang. Det merkelige er at det har kommet noen enorme enkelttransaksjoner innen noen timer av de enorme duppene i kursen. Noen som har løsningen?

200 000 aksjer i Satec Solar hadde ikke vært feil nei :kissing_heart:

image

synd at det er så j*vla vanskelig å vinne i eurolotto :disappointed:

Scatec Solar ASA - Exercise of employee share options and share capital increase

Scatec Solar ASA - Exercise of employee share options

Enten noe darkpool greier som ble krysset på OB eller så er d i sammenheng med de siste meldingene

Virker som den førstnevte opsjonsprisen i første melding er i nærheten av prisen på første mistenksomme transaksjon. 28,08kr vs 29,52kr. Pris + kurtasje muligens?:man_shrugging:t3:

1 Like

Ja sikkert noen som har tatt betalt for jobben å tilrettelegge

1 Like

Det rare er at ingen opsjoner er i nærheten av prisen på 60,70kr. Må si jeg skjønner lite av det her

Hva er det egentlig som skjer med aksjen for tiden? Er det noen nyheter som forsvarer at kursen har gått sånn nå de siste månedene? Månedsrapporten var jo ikke mye å skryte av og det er jo nok av risiko i en del av prosjektene deres nå. Er det Equinor som driver og kjøper opp mer av selskapet?

Jeg klager ikke - har en snittpris på ca 70 og ingen planer om å selge :slight_smile:

Jeg tror det er så enkelt som at det de har er så sterkt pluss at markedet tror på ca samme takt fremover med nye kontrakter. Dessuten er det et veldig bra argument at budsjetter til energi er der ute åkkesom, de behøver bare å bruke det enda litt smartere ved å velge sol. Så hva kan da stoppe Scatec? De er også veldig gunstig posisjonert fordi de ofte går inn i utviklingsprosjekter med partnere. Referansecaser har de også masse av nå og vinner mange anbud i konkurranse med mange andre.

1 Like

Det er en veldig bra modell de har. Den er kompleks og det er nok vanskelig å helt se hvor bra den er for mange investorer, men når det nå ruller, så ruller det veldig bra. Jeg har en kamerat som jobber med finaniseringsløsninger for de fra banksiden og kjenner de inn og ut. Han kan ikke investere i selskapet, men hadde gjort det glatt om han kunne.

Scatec Solar ASA - Share capital increase registered

En fersk aksjonærliste for SSO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Scatec Solar ASA: Primary insider trading

Håper på korreksjon nå :pray:

3 Likes

Det gjorde jeg også, når jeg solgte for 119 forn3 uker siden… :joy::joy:

1 Like

Jeg solgte på 149.90 så bedre håp for meg :slight_smile:

2 Likes

Notification - Major shareholdings

Kom igjen nå da! Neeeeeed…