En fersk aksjonærliste for SSO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Scatec Solar ASA: Long term incentive programme
En fersk aksjonærliste for SSO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Invitation to presentation of Scatec Solar’s fourth quarter results 2019
Fourth quarter 2019 - Continued strong growth and new contract awards
Key information relating to the cash dividend proposed to be paid by Scatec Solar ASA
webcast`n var stusselig!
andre som hadde problemer med å få sett denne presentasjonen uavbrutt?
Som vanlig er jeg for dum til å skjønne om denne rapporten forsvarer kursoppgang, kursnedgang eller et stort gjesp.
Er en kar som mener å være klok…
Han er nok klok.
Jeg solgte uansett litt idag på 140,25 (snitt)
Takk for tipset (not) om at dette ikke var noe å satse på Norne
De sier jo to ting: en, rødt flagg. To, men det er grønt så folk kjøper uansett.
Er det. Han skrev «idiot» kommentaren sin om Funcom rundt den tiden jeg kikket på scatec på 76kr eller der omkring…slik sett fikk han jo dobbelt rett ift at jeg ikke tør gå inn i Scatec nå…
Beste var denne artikkel fra en stund tilbake. Legg spesielt merke til bildebruken. At det går an.
Ja, helt utrolig. Altså dette er et vekstcase. De står fjellstøtt i dagens situasjon med lange kontrakter som gir sikre inntekter i 20-25 år fremover. I tillegg er det ingenting som tilsier at de ikke skal close nye avtaler i årene fremover også. Hvordan kan det ha seg at flere såkalte eksperter på død og liv skal advare oss mot å eie eller kjøpe her ?
…de leser seg blind på disse formuleringene som P/E,P/B & EPS…RSI osv.
Har tenkt det samme som i de to siste innleggene her. SSO skal vel vurderes som en vekstaksje og ikke en verdiaksje. Tror det sto noe om dette i det første avsnittet i den første boka jeg leste om aksjer.