Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Scatec (SCATC)

En fersk aksjonærliste for SSO er tilgjengelig. Trykk her for å se den. Krever Insider-medlemskap)

Fra SBanken:

3 Likes

En fersk aksjonærliste for SSO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Dette hjelper vel litt på kursen i morgen:

3 Likes

…liker det ikke helt dette,-f*en ta om “Equinor” skulle kjøpe opp Scatec Solar i denne oppgangen vi nå står ovenfor med denne formidable potensiale oppgangen i aksjen vi nå opplever!

har kjøpt og solgt mye rart,og nå som vi ENDELIG har fått fatt i en kjerneinvestering,så kommer et selskap og stjeler muligheten for oss “Ola dunk” på gaten i å tjene på høye utbytter i mange år fremover…

ser enkelte jubler og håper på oppkjøp,-jeg er helt uenig,-LA SSO VÆRE ALLMENN EIE!

1 Like

Håper de bruker lang tid på å kjøpe seg opp

1 Like

…helst ut min levetid :coffin:

1 Like

Min også.

:relieved:

ut i fra lesingen,så er det “noen” som har vektet seg ned,og Equinor tok imot aksjene med begge hender,-ingen ordlyd om noe “oppkjøp”,enn så lenge…

– Vil dere kjøpe dere ytterligere opp i selskapet?

– Vi gjorde denne investeringen fordi dette var en mulighet som bød seg. Vi er fornøyd med den posisjonen vi har nå, sier Eriksen til DN…"

Virker betryggende. Spennende å se hvilke flere muligheter samarbeidet kan by på fremover. Sikkert bare sett starten når det kommer til det. Equinor har en del connections sikkert

Ferd som solgte seg nesten helt ut. Sitter igjen med ca 80 MNOK.

1 Like

Thor Chr. Jensen kan bare rett og slett ikke dy seg å slenge dritt før julaften…tragisk mann.

Helt enig. Sitter ikke i Scatec Solar selv, men dette var unødvendig oppgulp fra Thor.

1 Like

Alt den mannen skriv er unødvendig oppgulp.

1 Like

Jeg solgte ca 40% av beholdningen min på 119. Er egentlig long i SSO, men tenkte jeg skulle trade litt. Det pleier jo alltid å lønne seg for meg (not).

Hehe, har flere ganger gjort liknende og det har ofte virker som resten av børsen har tatt det som tidenes kjøpssignal. :smiley:

2 Likes

En fersk aksjonærliste for SSO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

lurte på idag hvorfor Scatec gikk enda så sterkt før slutten på børsåret 2019,da jeg leste en interessan meldning fra oktober i år…

“This week(October 26), Scatec Solar set a new world record at the at Guanizuil IIA project in Argentina by installing 54,090 solar modules in less than 12 hours. This equals approximately 17.5 MW of the 117 MW total solar plant capacity. The record was a result of the “module installation challenge day” where we gathered a team of 300 people with the help of our mechanical works contractor, CIPSA. They were divided in 10 teams and the challenge’s target was to install 4,950 modules each. All teams reached the target, while four teams managed to exceed their target and installed even more modules…”

:trophy:

edit: kan ikke noen slukke lyset for Thor Chr. Jensen,han ser så trøtt ut :laughing:

Fra SBanken:

jeg kan ikke så mye om analyser ,TA,eller økonomi generellt, -gi deg et bilde 50 år frem i tid kan jeg :wink:

for som alle vet,så gir et bilde mer enn 1000 ord :+1: