Prøvde å lete litt, men fant ikke denne. Helt konge. Takk!!
Den er i presentasjonen, ikke rapporten
Dette er min eigen der eg oppdaterer fortløpande kontrakter som blir meldt og det som ser ut som eventuelle forsinkelser
Er jo to som har kontrakter ut Q4 og som man kan håpe får oppdatert dette før jul.
Tipper Barracuda kjem til å få 300 day contract for Seway 7. Jobber for Seaway i Taiwan nå. Har vært forsinkelser der så tenker at Dorado begynner der før Barracuda tar over. Thiima har eg rett og slett ikkje peiling på. Er i Australia den
Ikke mye omsetning av aksjer i SIOFF i dag, men positivt at folk ikke er villig til å gå lenger ned
Noen som fikk lyst på litt SIOFF idag, gitt
Det vil vi nok se mer av fremover ……
Flott jobb til Dorado, og som sikrer at den ikke går arbeidsløs frem til oppstart av kontraktsarbeid i 22
Åpenbart at listene er oppdatert etter 12. November, men jeg aner ikke når.
Kanskje : – Last Published: Mon Nov 29 2021 09:16:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time) –
Veldig fint dette her. Nå ser det ut til at 3/4 OSCV er på kontrakt med renewables.
Ja, dette er fine og kjærkomne nyheter- og kult med batteripakke på Stingray. Kontrakter- og julekuleanbefaling!!! Det blir spennende og følge denne aksjen i dagene/ukene fremover.
Syns Siem har fått enormt mykje bra til i det siste. Syns dei treffer ganske godt med lengde på kontrakter og kor båtane er i forhold til neste kontrakt for å ha god utilization. Barracuda fortsetter i Asia som er veldig positivt
Tror 4 tallet komme raskt nå. Når vi ser oppdragstypene, så blir jeg mer og mer overbevist om at markedet kommer til å stramme seg til
Kan og komme andre kontrakter framover,
AHTSene Aquamarine, Topaz og Sapphire går av kontrakt i Q1 tipper februar. Ruby er i opplag fram til slutten av Q1 og kan få kontrakt vil eg tru om ikkje veldig lenge viss den blir reaktivert.
PSV Siem THiima går av i Q4.
Pearl, Opal og Pilot er i nordsjøspotten og kan få lengre kontrakter.
Spearfish er neste OSCV som treng kontrakt, men ikkje ferdig før i slutten av Q1 starten av Q2 med extensions.
Amethyst som har vore i opplag i SIngapore ser ut til å vere i arbeid nå.
Hadde ikke sett for meg denne utviklingen i dag, det må jeg ærlig si. Rett og slett skuffet over 0%. Edit: for ikke å snakke om minus. Nesten uforståelig