Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SEA1 Offshore (tidligere Siem offshore)

Prøvde å lete litt, men fant ikke denne. Helt konge. Takk!!

Den er i presentasjonen, ikke rapporten :+1:


Dette er min eigen der eg oppdaterer fortløpande kontrakter som blir meldt og det som ser ut som eventuelle forsinkelser

2 Likes

Er jo to som har kontrakter ut Q4 og som man kan håpe får oppdatert dette før jul.

Tipper Barracuda kjem til å få 300 day contract for Seway 7. Jobber for Seaway i Taiwan nå. Har vært forsinkelser der så tenker at Dorado begynner der før Barracuda tar over. Thiima har eg rett og slett ikkje peiling på. Er i Australia den

1 Like
1 Like

Ikke mye omsetning av aksjer i SIOFF i dag, men positivt at folk ikke er villig til å gå lenger ned :+1:

Noen som fikk lyst på litt SIOFF idag, gitt :slightly_smiling_face:

Det vil vi nok se mer av fremover ……

1 Like

Contract award for MPSV Siem Dorado

2 Likes

Flott jobb til Dorado, og som sikrer at den ikke går arbeidsløs frem til oppstart av kontraktsarbeid i 22

1 Like

Åpenbart at listene er oppdatert etter 12. November, men jeg aner ikke når.
Kanskje : – Last Published: Mon Nov 29 2021 09:16:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time) –
image

1 Like

Contract award and extension OSCV

2 Likes

Veldig fint dette her. Nå ser det ut til at 3/4 OSCV er på kontrakt med renewables.

Ja, dette er fine og kjærkomne nyheter- og kult med batteripakke på Stingray. Kontrakter- og julekuleanbefaling!!! Det blir spennende og følge denne aksjen i dagene/ukene fremover.

Syns Siem har fått enormt mykje bra til i det siste. Syns dei treffer ganske godt med lengde på kontrakter og kor båtane er i forhold til neste kontrakt for å ha god utilization. Barracuda fortsetter i Asia som er veldig positivt

Tror 4 tallet komme raskt nå. Når vi ser oppdragstypene, så blir jeg mer og mer overbevist om at markedet kommer til å stramme seg til

Kan og komme andre kontrakter framover,
AHTSene Aquamarine, Topaz og Sapphire går av kontrakt i Q1 tipper februar. Ruby er i opplag fram til slutten av Q1 og kan få kontrakt vil eg tru om ikkje veldig lenge viss den blir reaktivert.
PSV Siem THiima går av i Q4.
Pearl, Opal og Pilot er i nordsjøspotten og kan få lengre kontrakter.
Spearfish er neste OSCV som treng kontrakt, men ikkje ferdig før i slutten av Q1 starten av Q2 med extensions.

Amethyst som har vore i opplag i SIngapore ser ut til å vere i arbeid nå.

1 Like

Hadde ikke sett for meg denne utviklingen i dag, det må jeg ærlig si. Rett og slett skuffet over 0%. Edit: for ikke å snakke om minus. Nesten uforståelig