Helt ok dag. Flott volatilitet mellom 2,98 og 3,3. Solgte en chunk litt fra topp, kjøpte samme chunk 8% billigere før stengetid.
I dag var det jo topp volum i aksjen også, noe som kan bety at det blir en spennende uke.
Helt ok dag. Flott volatilitet mellom 2,98 og 3,3. Solgte en chunk litt fra topp, kjøpte samme chunk 8% billigere før stengetid.
I dag var det jo topp volum i aksjen også, noe som kan bety at det blir en spennende uke.
Det er sant det. Trenger mye volum for å bygge momentum oppover. Så la oss si at dette er første trinn av raketten
SIOFF på lista…
Det kommer til å bli en fin jul i år….
Dette er to fine kontrakter- for SIOFF og for spotmarkedet til våren
Det er ikke kjedelig å eie Soff og Sioff for tiden
Litt kjedelig, så jeg har litt Borr også
Kjedelig dag, større fall enn på ganske lenge, men allikevel en helt normal korreksjon/konsolidering i opptrend
Er noen som selger, men som prøver å ivareta kursnivået mens de selger.
Plukket noen flere her. Olja over 90. Blir en rolig og fin vinteroppgang mot vår. 6 kr innen 17 mai.
Jeg har økt litt. Den har holdt seg rolig, etter at den nok ble hauset en del i jula. Men snart Q4 framlegging og med fortsatt positiv bunnlinje så bør vel den gå litt videre oppover i mitt hode i allefall.
Synd den helvetes algoritmehandelen ødelegger mye av oppgangen i Sioff…begynner og bli en kjedelig aksje.
Regner med det er ned i morgen igjen.
Soff går jo som bare det, så er vel mulig at SIOFF og får seg en tur oppover snart…
Syns Sioff begynner å henger etter her…burde ha gått en del den også.
Jo, den er ikke like sprek. En del er nok redd for GIEK, men GIEK må ha en kurs på 10 for å gå i null iflg. XI. Så når segmentet først er på vei opp, så tror jeg nå at SIOFF skal videre oppover til glede for undertegnede med flere. Var faktisk den eneste jeg økte i ved siden av SUBC7 i dag.
Jeg prøvde å øke, men da stak den av, fikk kun 25k. 75k av kjøpsordren ble stående igjen. Viser hvor ømfintlig den er for volum, begge veier