Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SEA1 Offshore (tidligere Siem offshore)

Helt ok dag. Flott volatilitet mellom 2,98 og 3,3. Solgte en chunk litt fra topp, kjøpte samme chunk 8% billigere før stengetid.

I dag var det jo topp volum i aksjen også, noe som kan bety at det blir en spennende uke.

Det er sant det. Trenger mye volum for å bygge momentum oppover. Så la oss si at dette er første trinn av raketten :slightly_smiling_face:

SIOFF på lista…

1 Like

Det kommer til å bli en fin jul i år….

1 Like

Contract award for AHTS Siem Opal

2 Likes

Contract award for PSVs “Siem Pilot” and “Siem Thiima”

2 Likes

Dette er to fine kontrakter- for SIOFF og for spotmarkedet til våren

2 Likes

Det er ikke kjedelig å eie Soff og Sioff for tiden :slightly_smiling_face:

1 Like

Litt kjedelig, så jeg har litt Borr også :wink:

1 Like

Kjedelig dag, større fall enn på ganske lenge, men allikevel en helt normal korreksjon/konsolidering i opptrend


Bør ligge mye god støtte rundt 3,75 tenker jeg. Ser fortsatt veldig fin ut etter mine øyne

2 Likes

Er noen som selger, men som prøver å ivareta kursnivået mens de selger.

Notifiable trading

1 Like

Plukket noen flere her. Olja over 90. Blir en rolig og fin vinteroppgang mot vår. 6 kr innen 17 mai.

1 Like

Jeg har økt litt. Den har holdt seg rolig, etter at den nok ble hauset en del i jula. Men snart Q4 framlegging og med fortsatt positiv bunnlinje så bør vel den gå litt videre oppover i mitt hode i allefall.

2 Likes

Synd den helvetes algoritmehandelen ødelegger mye av oppgangen i Sioff…begynner og bli en kjedelig aksje.
Regner med det er ned i morgen igjen.

1 Like

Contract extension AHTS Avalon Sea

3 Likes

Soff går jo som bare det, så er vel mulig at SIOFF og får seg en tur oppover snart…

2 Likes

Syns Sioff begynner å henger etter her…burde ha gått en del den også.

2 Likes

Jo, den er ikke like sprek. En del er nok redd for GIEK, men GIEK må ha en kurs på 10 for å gå i null iflg. XI. Så når segmentet først er på vei opp, så tror jeg nå at SIOFF skal videre oppover til glede for undertegnede med flere. Var faktisk den eneste jeg økte i ved siden av SUBC7 i dag.

2 Likes

Jeg prøvde å øke, men da stak den av, fikk kun 25k. 75k av kjøpsordren ble stående igjen. Viser hvor ømfintlig den er for volum, begge veier

2 Likes