Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SEA1 Offshore (tidligere Siem offshore)

Får inn Sveaas som ny storeier: – Vi er på vei opp av en dyp bølgedal

1 Like

Kjekt at det er gode tider på vei. Måtte jo ta litt profitt her i dag, men sitter med 2/3 deler, og har vel egentlig nå bare investert overskuddet fra jeg begynte å plukke den på 2,5 kr. Har gjort det samme i SOFF, men den steg så voldsomt at jeg måtte ta mer gevinst. Uansett ekstremt hyggelig dag for sektoren og alle småaksjonærer som har sett casene og har hatt trua.

Handelstopp??

Ja enig i det. Og stusser også litt om hvorfor de ikke har solgt mer. Ditto med SR-Bank egentlig. De begynte å selge seg ned i fjor ikke lenge etter restruktureringen. Flagget under 5% i oktober, men sitter fortsatt med 0.64%. Go figure liksom. Noen ganger (eller kanskje mange?) lurer man på hva folk i endel finansinstitusjoner holder på med. Men det kan man jo prøve å utnytte. Selv kjøpte meg meg inn i fjor sommer når SR-Bank begynte med nedsalget. Tenkte at de kanskje har som policy å ikke være aksjonærer (siden de om inn fra kreditorsiden). Men de sitter nå fortsatt med litt igjen da :cowboy_hat_face:

Solgte alt i dag, på 6,80. Ble rett og slett for mye fra 2,6 for en enkel kar

1 Like

Det var endel interessante endringer på den oppdaterte aksjonærlisten denne uken.

IF (via BNP Parias) og SR-Bank fortsetter nedsalget, og er nok snart ute av listene, som er veldig bra.

Foruten det, så har Midelfart Capital dukket opp med 0,60%, og “Roth”, som dukket opp på listen for 2 uker siden, har økt med over 2%, til nå over 3%.

Jeg tipper Sveaas og Kistefos sitt kjøp av GIEK sin aksjepost har medført økt synlighet og interesse for Siem Offshore.

Aksjekursen endte på stort volum på sitt høyeste nivå etter restruktureringen i fjor. Det var sterkt.

1 Like

Finner ikke aksjonærlisten for SIOFF her på Tekinvestor…?

Det kan kanskje skyldes at de ikke er et norsk selskap p.t. Plan ifølge børsmelding tidligere i mars er å reetablere som norsk ASA (Siem Sustainable Energy ASA).

Topp 20 aksjonærliste på SIOFF sine sider som oppdateres hver 2. uke:
https://www.siemoffshore.com/investors#shareholders

Takk for svar, det er nok riktig årsak du peker på her. Synd, for det skjer nok spennende ting nå, jf. handelsmønsteret. Ikke umulig at Midelfart vekter seg ytterligere opp, jf. tilsvarende bevegelser i Prosafe.

Contract award OSCV Siem Spearfish

2 Likes

Contract award AHTS Siem Sapphire

1 Like

Financial calendar

ANNUAL REPORT 2021

ANNUAL REPORT 2021 – ESEF FILE

Contract award – OSCV Siem Spearfish

4 Likes
2 Likes

Notifiable trading

1 Like

Notice of 2022 Annual General Meeting

SIOFF over 10 kroner igjen i dag. Ser bra ut for tiden. Q1 strax, men en bør jo kjøpe med øynene rettet mot markedet slik det er nå i Q2.

1 Like