22/09/21 [SIEM OPAL](javascript:void(0) Ross Offshore AS All duties, Deepsea Yantai, D/D to L/R 24/09/21 NOK 550000
Fin rate her
22/09/21 [SIEM OPAL](javascript:void(0) Ross Offshore AS All duties, Deepsea Yantai, D/D to L/R 24/09/21 NOK 550000
Fin rate her
Mange på veg inn her nå, Lars fra Tekinvest regnet på at SIOFF er billigste i klassen og må stige 600% for å prises likt med SOFF!
Dette har jeg også sagt en stund, under dagens forutsetninger og dagens marked så er SIOFF absolutt billigst på flere plan
Har doblet posisjonen min i SIOFF i dag. Så får vi se.
Ingen tvil om at sioff også er attraktiv, utfordringen har uten tvil vært det massive salgspresset fra obl. eierne.
Noen annen grunn enn at det er en rød dag generelt til at SIOFF er betydelig ned i dag?
Ligger å durer på 2.8 som vanlig. Det er vel prisen de som selger betalte. Så tror vi blir her en stund om ikke gårsdagens volum fortsetter…
Det kan også være XI-folk eller/og obligasjonseiere som dumper
Ser fram til Q3 resultat i både SIOFF og SOFF for egen del. Så relativt langsiktig Trader litt i tillegg…
Dette er nok grunnen til at det dumpes idag, ja:
https://newsweb.oslobors.no/message/543601
SpareBank 1 SR-Bank ASA (SRBNK) har i dag, 1. oktober 2021, solgt 100.000 aksjer i selskapet Siem Offshore Inc. (SIOFF) og eier etter dette 11 937 757 aksjer i selskapet, tilsvarende en eierandel på 4,998%.
Ja de har solgt seg ned noen prosent, så det er det som styrer prisingen for øyeblikket.
Fatter ikke hvorfor de ikke begynner å dumpe når aksjen står i 6 kroner, men begynner når aksjen er under 3 kr…
Får håpe at de er ferdig solgt til Q3 tallene kommer, for da kan de risikere å måtte selge på 6 kroner igjen
Kjenner ikke denne aksjen godt, men virker å ha en god støtte rundt 2,8
Kjøpt meg inn igjen i sioff.
Nå er det nok svært nær turnaround tenker eg.
Ja. Lenge siden noen nyheter her, økende interesse for offshore og lavt priset i utgangspunktet tenker jeg.
Tror du skal vente litt med å se hvilke planer SB1 har
Nå får vi se.