Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SeaBird Exploration (SBX)

Ex spleis og nytt pålydende / Ex reverse split and new face value 03.06.2020

1 Like

Vurderer å kjøpe på dette nivået, men er usikker på kontraktene fremover. Noen som har tanker om denne?

Tror det kommer til og gå bra på litt sikt
Trenden er stigende så vi får se hvor fort det stig. men en får håpe det ikke går for fort 1-2 % pr dag ha vore fint :blush:

Frem mot Q2 har SBX såvidt jeg har fått med meg: drift i 2 uker med Nordic, 6uker med Polarcus til 3D i Vyascheslav, Petrel utleid i 8 uker, og 4 uker utleie av Voyager. Dette kan være neste doblings kandidat på en eller flere positive nyheter. I tillegg til dårlig kronekurs er fortjenesten høyere nå. Jeg tror tiden frem mot Q2 blir et fint seilas.

For den som leser det tekniske beveger aksjen seg mot motstand på 5kr (kort sikt). Det er etter min mening svært sterkt etter spleis hvor markedet pleier å ha en lengre periode (enn det vi har sett nå) ned, før den så evt. bryter videre opp. Bryter den 5kr og danner et gulv er det videre opp og reprising etter min mening. Motstand på lengre sikt er rundt 13.50kr ifølge investtech.

Sbx har nok blitt mistet flere nye aksjonærer grunnet de store % økningene vi har sett hos bla. Borr Og Emgs den siste tiden?

Velkommen skal du være dersom du ønsker å kjøpe deg inn. Det kan gå meget raskt opp fra dette nivået, men vi kan også se turer nedover.

Som det skrives over meg her ønsker jeg heller en gjevn og rolig oppgang ila sommer/høst.

2 Likes

Har brutt opp over 5kr idag og videre oppgang er dermed signalisert ifølge Investtech.

SeaBird Exploration Plc: Purchase and cancellation of own shares

Top 20 har økt med 0,2% mellom 25.05.20-10.06.20. Dersom jeg har kalkulert riktig vil det si totale +53.893 aksjer. Ikke den største endringen men jevnt og trutt måned til måned i pluss. Fra mars mnd. Finner vi en økning på 0,9%.

SeaBird Exploration Plc: Exercise of Call Option for SeaBird Exploration Finance Limited First Lien Callable Bond Issue 2015/2018

Når investek sier kjøp så selg og motsatt !

SeaBird Exploration Plc: General update

SeaBird Exploration Plc: Extraordinary General Meeting completed

SeaBird Exploration Plc: second quarter presentation and webcast

SeaBird Exploration Plc: second quarter 2020 report

SeaBird Exploration Plc: second quarter 2020 webcast

SeaBird Exploration Plc: new contract award

SeaBird Exploration Plc: general update

SeaBird Exploration Plc: mandatory notification of trade

SeaBird Exploration Plc: New contract award

SeaBird Exploration Plc: Third quarter 2020 presentation and webcast

SeaBird Exploration Plc: third quarter 2020 report