31/05-2019 08:20:00: (SBX) SBX-ME - Opptak av nyutstedte aksjer til midlertidig handel på Merkur Market / Admission to temporary trading of newly issued shares on Merkur Market 31.05.2019
21/06-2019 13:17:46: (SBX, SBX-J) SeaBird Exploration Plc: approval of prospectus
21/06-2019 14:31:29: (SBX) SBX-ME - Siste noteringsdag i dag / Last day of listing today
Det nærmer seg Melding her snart. Da tenker jeg den vil ta av . Noen som er inne på denne ?
Jupp. Sitter som alle andre og venter på meldingene.
Tungt vektet i SBX nå, med snitt på 1,12 I’m fuckin ready!
Jaså sanka denne uka da ?
Bra Snitt bye the way
Solgte meg ut på noen tekniske signaler når den duppet ned før emisjonen, har kjøpt inn igjen de siste 2 ukene
Hvor blir den meldingen av ?
Kjære Gud, jeg ber om tålmodighet. Og jeg vil ha det akkurat nå!
Ja titter konstant på om det Kommer melding. Solgt litt Fun So im ready to Pump. Tror ikke jeg er alene om det.
Men litt påfyll av tolmodighet trengs …
SBX er en risikoaksje men logikken tilsier at det kommer nye kontrakter og opptur om ikke så lenge.
Ja at det er Risiko ja. Men er ikke denne akjsen nå egentlig pretty safe hvor vi er Nå tror du ?
Mange tradere i den her .
Som jeg ser det så holdes kursen nede pga salget av Mercur-aksjene som ble solgt for ca 1.00,-
Når de som selger går tomme så går kursen opp. Så kommer kontrakten(e) og vi kommer til å se langt mer behagelig kursnivå.
hvor mange 1 kroners aksjer var det ? Ble ikke de omsatt på Merkur og litt ?
Alt står i den nest siste børsmeldingen.
23 millioner. Akjser
SeaBird Exploration: Annual General Meeting 2019
Fantastisk Melding… Altså Ingenting… Møte for Champagne og Snitter?