Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Seadrill Limited (SDRL) 🛱

Store poster i sving

snitt pÄ 16 selv , men skulle Þnske kun en lyttepost.

men eg kan vente til de melder noe spennende, eller eg har nok cash til og senke snittet om den bryter ned fĂžrst.

ForlÞpig sÄ bare glemmer eg den.

1 Like

JÞsses! I pluss pÄ hÞy omsetning nÄ.

Aksjen raser hele +3%!

1 Like

image

Det kan snu fort, journalisten her har skaffet seg helstilling ut dagen iallefall.

2 Likes

tror eg snur sjĂžl no, erkjenner tapet og flytter deler av pengene. sprer risikoen -

tar lenger tid fĂžr eg evt er i null/pluss - men bedre risk.

Har han fÄtt endret det igjen nÄ eller?

Tok ogsÄ en lyttepost pÄ 16, forberedt pÄ at den gjerne ville gÄ mer ned. NÄr den nÄ er pÄ 10 tallet synes jeg den virker attraktiv og lurer pÄ om det meste av negativitet er priset inn. Noen som har fulgt denne tett og kan det bli sÄ mye verre?

Fulgt denne lenge og prÞvd meg inn pÄ det jeg har trodd var bunnen, ut igjen like etterpÄ siden den har gÄtt under inngangsverdi. Tapt noen tusen lapper, men prÞvd igjen med inngang igjen idag sÄ fÄr vi se :slight_smile: en gang mÄ det snu tenker jeg men det sa vel mange nÄr den gikk til 1kr sist gang ogsÄ. Forskjellen fra da til nÄ er jeg ikke sikker pÄ. Om tapa og gjelda var samme eller mer erindrer jeg ikke. Andre som vet det kanskje?

En god del av gjelden ble jo egenkapital under restruktuering. Men fĂžlger ikke selskapet. Mer lytte/lotto-post :slight_smile:

Men artig prising da! Scanship er verdt mer enn Seadrill og Archer til sammen! :joy::joy::joy::joy::see_no_evil:

1 Like

Kan ikke se at denne har vÊrt i 1 kr, for meg ser det for at den har falt fra sitt max pÄ 216 oktober 2018 og den har sitt laveste nivÄ nÄ. Har bare skumlest litt i kvartalsrapporten og Þkt lytteposten littegrann i dag. SÄ fÄr vi se hvilke vei det blir videre, forelÞpig er den under 1 % av portefÞljen, skattefuten har gÄtt inn med 31% av innsatsen/gevinsten. :crossed_fingers:

1 Like

Mente gammel kurs. Ble jo strÞket og notert pÄ nytt etter restrukturering sist.

1 Like

Det mĂ„ vĂŠre motiverene Ă„ putte penger pĂ„ dette jĂŠvelskapet😂 de som var med ned til omtrent 0,- sist gang har vel spyttet inn mer etter restrukturering og nĂ„ er disse ogsĂ„ snart helt borte. Jaja noen mĂ„ jo betale fĂ„r millionlĂžnningene til de ansatte nĂ„r ikke selskapet selv tjener penger😊

Er det RIP Seadrill eller er det nÄ det snur? (ikke fÞrste gang man hÞrer)
Åpning med gap ned hvor dagens candle blir en doji stjerne kombinert med volumspike kan mange ganger vĂŠre et tegn pĂ„ at noe snur. I tillegg til det ser ut som mesteparten nĂ„ har mistet hĂ„pet. Det pleier ogsĂ„ Ă„ vĂŠre et kjĂžps-signal. Spennende tider :slight_smile:

1 Like

skulle nok solgt alt ja, Êsj - snitter ikke ned ennÄ.

Gikk du inn tungt?

alt er for tungt nÄr den faller 45%.

og med 45% sÄ mener eg fra min snitt inngang.

Men eg har cash nok til Ä kjÞre snittet ned kraftig, men vil helst unngÄ det. Men kommer dnb target pÄ 5 sÄ prÞver eg.

Tja, portefÞljen min er opp bÄde i dag og igÄr selv om jeg er investert i Seadrill. SÄ liten lyttepost fÄr min del. Men ja det er helt sykt hvor mye disse oljeaksjene bare fortsetter og falle hele tiden.

Handlet litt til i dag, sÄ fÄr tiden vise om det var bunnfiske? Nordea har kjÞpsanbefaling i dag,

ABG nedjusterer kursmÄlet for Seadrill kraftig

ABG Sundal Collier nedgraderer Seadrill-aksjen til hold fra tidligere kjÞpsanbefaling samtidig som kursmÄlet nedjusteres til 10 kroner fra tidligere 150 kroner, ifÞlge en oppdatering fra meglerhuset fredag.

Å nedgradere en aksje fra 150 til 10 nĂ„r aksjen er kommet pĂ„ 9 mĂ„ vel mer kalles backtrading enn analyse. Sier vel kanskje litt om hvorfor ABG aksjen ligger der den ligger.

2 Likes