Du vil vel slite med Ä fÄ lÄnt noen ja.
Ă
det kan ta enda litt tid, men fÄr de ok fra konkursdomstolen i Texas sÄ er dette sÄ absolutt en interessant aksje.
Galskapen fortsetter i Seadrill
Lurer pÄ hvor mange smÄsparere som sitter med svarteper idag?
Har ikke manglet pÄ advarsler.
Fremdeles ikke for seintâŠ
Nesten sĂ„ handelen burde vert stoppet frem til endelig vedtak i slike selskap, er jo bare stolleken hele veienâŠ
Arrestanten var lÞs i 1 mÄned. NÄ er det «Rykk tilbake til start»
De som ikke har solgt fĂžr idag(eller da den var over 10 kroner) synes jeg faktisk ikke synd pĂ„âŠ
Markedsverdien er vel rundt 100 mrd nÄ nÄr man tar hensyn til de nye aksjene?
Som reinspikka amatÞr er jeg fornÞyd med kjÞp pÄ 2,40 og salg pÄ 11,20.
Nice, gratulerer . Tror det dessverre er mange nybegynnere som ikke har vÊrt like heldig her, lest om noen som kjÞpte pÄ 12 kroner HÄper ikke innsatsen for dem var stor.
Det kan bare vĂŠre Ă©n grunn til at Fredriksen selger Seadrill-aksjer
" John Fredriksen-selskapet Hemen Holding solgte tidligere tirsdag 100.000 aksjer i riggselskapet Seadrill, som er under konkursbehandling. Med mindre det har oppstÄtt en akutt pengekrise i Fredriksen-systemet, kan salget vanskelig tolkes som noe annet enn en tydelig beskjed til markedet om at Seadrill-kursen er inflatert."
Det signalet til markedet er nok like forgjeves som Ă„ snakke til veggenâŠ
Minst 5.200 smÄinvestorer satt med aksjer fÞr Seadrill-krakk
Noen som kan hjelpe meg med hva dette evt kan bety for oss aksjonĂŠrer?
Shareholders should note the Plan of Reorganization filed with the Court on July 24, 2021 leads to a substantial equitization of debt meaning existing shareholders receive virtually no recovery for their existing shares.
Et pent skattefradragđ€Ș
Men fra spĂžk til alvor, det betyr at eksisterende aksjonĂŠrer blir totalt utvannet, kom dere for guds skyld ut av denne fĂžr de nye aksjene kommer!
Takk for oppklaringen. Jeg trakk meg lynraskt ut ved Ă„pning i dag uten alt for stort tap.