Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Seadrill Limited (SDRL) 🛱

PrÞver Ä finne noe en enkel fyr kan lese seg opp pÄ nÄr det gjelder Seadrill men det virker som det ikke er sÄ mye interresse rundt denne aksjen. VÊrt pen oppgang og forventet mer .

Hvis noen har noen tips angĂ„ende hvor jeg kan lese litt rundt selskapet og en bransje jeg har null erfaring med Ă„ investere i hadde jeg satt pris pĂ„ det :slightly_smiling_face: Er forelĂžpig ganske sĂ„ blank pĂ„ tekniske analyser, bull, bear, short, makro og futures sĂ„ “for dummies” alternativ passer nok best

Ha en fin dag!

Siden jeg fant noe som jeg fant informativt sÄ legger jeg den her i tilfelle noen er i samme situasjon som meg:

Positive week for Seadrill Limited (OB:SDRL) institutional investors who control 38% of the company - Simply Wall St News

Ville ikke brukt tiden pÄ slikt sÞppel. Bedre Ä bruke tiden pÄ hjemmesiden og pÄ newsweb

Hyggelig med tilbakemelding pÄ spÞrsmÄl :slightly_smiling_face:

Da jeg fant det ganske sÄ opplysende sÄ er det Äpenbart at jeg da har mye Ä lÊre siden du tydeligvis mener dette ikke er relevant. Kan du utdype hva som er feil med informasjonen fra nettstedet jeg linket til?

Ha en fin dag!

Er kanskje ikke noe feil men dette er autogenerert gpp som du finner om alle selskaper

En grei plass Ă„ starte er her:
Seadrill_Limited_Euronext_Expand_Prospectus.PDF (9,8 MB)

Takk for informasjonen og lesestoff, det var hyggelig!

1 Like

SDRL - Change to Board of Directors

Hei,

Lurte pÄ om det var noen som hadde noen synspunkter angÄende videre oppgang i denne. Kom inn ganske gunstig og inntrykket mitt er at den vil fortsette Ä stige mot kursmÄl 500,- Er det noen fallgruver her som jeg burde vÊre obs pÄ?

Tips taes imot med takk :slightly_smiling_face:

Ser ut som de fleste husene nÄ er enige om at denne har blitt stabil og har blitt en mer sikker investering:

30.01.2023 08:49:51
SDRL: FEARNLEY HØYNER KURSMÅL TIL USD 51 (46), GJENTAR KJØP
Oslo (Infront TDN Direkt): Fearnley Securities hÞyner kursmÄlet pÄ Seadrill til 51 dollar pr aksje, fra tidligere 46 dollar, og gjentar en kjÞpsanbefaling.

Det fremgÄr av en oppdatering fra meglerhuset mandag.

ForÞvrig sÄ stusser jeg over manglende interesse pÄ forumet pÄ dette selskapet etter at det etter alle solemerker er pÄ tilbake pÄ et meget solid fundament og har hatt en stor og godt forankret oppgang etter at det fortsatt fikk lov til spinne rundt

FÄr se om 450 brytes raskt og det etablerer seg over det idag
 Pirket borti 45$ i US etter tall. Siden det virker som det meste av tall gÄr den rette veien kan man allikevel forvente noe sÊrlig mer enn 500,- ?

Da mÄ man vel spise eller bli spist og Þkte tallene som kom igÄr sjansen for noe snarlig etegilde? Appetitten pleier det ikke Ä vÊre noe i veien med

Contemplated block sale of existing shares in Seadrill Ltd (SDRL)

Vil selge Seadrill-aksjer verdt 453 millioner

Block sale of existing shares in Seadrill Ltd (SDRL)

Flaggemelding i Seadrill Limited

SDRL - Notice of 2022 Annual General Meeting

Seadrill announces West Neptune extension

Seadrill Limited: Contemplated secondary placing

Staten vurderer Ă„ selge aksjer for nesten to milliarder kroner i Seadrill

Staten vurderer Ă„ selge Seadrill-aksjer for nĂŠr 2 milliarder kroner