Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Men det verkar att många vill köpa extra… nice :slight_smile: men många vill betala via PayPal… och andra betalnings metoder blir tillgängliga via steam

Støtter de ikke masterpass da tro? Trodde det skulle funke det fleste steder det ble akseptert mastercard.

Hehe, ikke bra med denne advarselen på mailen heller :slight_smile: Vet ikke om det er noe de kunne klart for å unngå dette.

1 Like

Edit: så den nå.

Trigger ikke noe på hotmail, men ser hvorfor den kanskje kan gjøre det andre steder.

Mange linker, også bilde linker, hvorav noen linker mot account login. Sikkert det som gjør det.

1 Like

Ble Warlock her! Blood/Assault Rifle. Healing role valgt med viten og vilje for høyere lvl dungeons senere :smile:

Fruen spiller Punisher. Og akkurat nå greier jeg ikke å rive henne løs fra spillet for å hjelpe meg med å lage handleliste…

Tross problemer med å få oppmerksomhet her i huset, så var dette kjempegøy! :thumbsup:

5 Likes

Ser ut som problemet med at mva ble lagt oppå prisen er fikset.

Men det burde være muligheter å betale med f.eks. Paypal.

Reagerar fort… :grin: bra.

1 Like

Har fått spilt litt nå. Må bare si at alt virker veldig bra.
Nå er det bare å krysse fingra for at det er et stort nok market for spillet fremmover.

Folk sliter med å laste ned, tregt :frowning:

Det kan vi vel ta som et godt tegn?
Synd ikke launchern dems har sånn shared upload greie, sånn som blizzard sin har.
Jeg skulle gjerne dedikert fibern min så andre kunne lasta ned spillet kjappere.

1 Like

Nokom som veit om det er serverliste i klienten? Har vi eventuelt mulighet for å tracke antal spillere, før lanseringa på steam?

Jeg kjøper på mandag. Swl kan finne på å ta av

5 Likes

Er du ute ?

Jeg er tungt inne igjen, det er vel viktigst. :sunglasses:

Fremdeles inne men vil ha mer. Selger tidligst til Xbox

3 Likes

Funcom snur og gir spillerne 3 character slots i stedet for 1. :thumbsup:

https://www.reddit.com/r/SecretWorldLegends/comments/6j4tq4/constructive_criticism_one_character_slot_for/djco8x6/

20 Likes

Positivt att funcom lyssnar aktivt på användarna och inte är främmande för att ändra efter massans önskemål. Tror det lönar sig mycket i längden! :grinning::+1:t2:

2 Likes

Jeg har lyst til å fremheve et par fraser: :wink:

First I want to take a moment to thank everyone that has joined us so far for Head Start. The turnout has been fantastic.

Tomorrow we will be patching out a new version that includes some server crashes fixes, a client crash fix, fixes to some clothing errors, and a few fixes to some missions that could break when the servers were under a severe load.

8 Likes

Ikkje gløym:

“Unfortunately, we are a bit swamped at this time due to the sheer number of people playing so wait times are longer than expected.”
:cat2:

7 Likes

PC Gamer har oppdaget “tjuvstarten”:

8 Likes