Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

715 online nå

Det er 886 online akkurat nå

2 Likes

Ikke så mye konkurranse å spore i dag, hvis man ser på nyutgivelser.

2 Likes
4 Likes

Og der var vi passert 1000! Er på 1055 nå. Stiger jevnt og trutt.

6 Likes

Supernatural Bundle på 35. :slight_smile:

2 Likes

34 :heart_eyes:

1 Like

35.plass x 340kr = :money_with_wings:

1 Like

I morgen kommer Whispering Tide (jfr. streamen i helga), som vil skape litt ekstra blest igjen rundt spillet.

6 Likes

17 Likes

#27 nå på top sellers!

6 Likes

Somsagt, for GM som har evig Patron så funker det fint. Fordi jeg nettop logget inn etter å ha linka kontoen min og kunne hente ut alle patreon rewards.

Ikke værst start mtp release klokka 21:00 på en mandag?

2 Likes

Æsj er på ferie og har bare kommet til 1. sonen i egypt. Her må det jobbes fortere… sukk…

2 Likes

#19 GTS, er jo helt sykt!

2 Likes

Vi må danke ut pubg. Deretter ligge på topp en måneds tid :moneybag:

Må bare benytte anledninga til en liten haus og skryt av Funcom. Nå er det mye igjen og det trenger ikke bli ekstremt med penger av dette. Likevel, researchen de gjør og valgene de tar er bare utrolig spennende. Dette med Supernatural bundle er jo bare helt genialt. I tillegg Patron memebrship og free to play ser for meg ut til å bare være skikkelig blink treff. Dette gjør meg ihvertfall veldig veldiig mye mer optimist.

Hvis de skal holde på sånn så ser jeg ikke helt hvordan jeg skal klare å selge aksjene noen gang :smile: Uansett kurs utvikling i morgen så blir dette moro. Blir mer og mer trygg på selskapet.

Nå blir det spennende å se hva slags volum på penger og hvor det ender. Lang vei enda, men ihvertfall utrolig moro å følge. Om det likevel ikke skulle bli enormt med penger så mener jeg de nå har gjort alt de kunne for å revitalisere spillett og generere inntekter.

Må si meg veldig fornøyd med det som er skjedd så langt :champagne: :ambulance:

10 Likes

Nå begynner det å ligne litt inntekter. Her et anslag på inntekter pr. dag.

Basert på tall fra Conan Exiles. Vil variere måned for måned og har nok en viss feilmargin :sunglasses: Det som er så fint er at alle inntekter inne i spillet kommer i tillegg. :rocket:

13 Likes

Ja, og spillet har trossalt ikke vært online så lenge heller. Omsetninga på toplista, er den over 24 timer eller 48? Her er det fortsatt muligheter for videre klatring.

ikke minst at det er mandag i dag. Ukens roligste dag ift online gamers. Gleder meg til helgen!

Bikker vi over 1550, er vi over alltime high tsw siden jan 16. 3676 bikker vi all time high ever for tsw

1 Like