Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Der bikket vi 1550. 1568 online nå :blush:

5 Likes

Featured nå :sunglasses: og nr 6 på top sellers.

7 Likes

På global topsellers ligger den som #25

2 Likes

Var nr 6 en periode :wink:

1 Like

Tenkte bare han hadde sett på feil liste siden den ligger som #6 på topsellers nå :slight_smile:

25 ligger den vel på nå ,)

Ser det er omtalt på Steam User Review at om du vil ha ingame currency, er DLC’ene anbefalt. De er et Aurum(ingame currency for $) salg. Så gir kanskje en pekepinn på personer åpen for å invistere i ingame currency. =]

2 Likes

1735 ingame😄

6 Likes

Er på mobil så dere må gjerne skrive mer om antall online og gts og slikt. Har selv nådd lvl.22 og enda ikke sett noen grunn til å investere i aurum som har vært påtrengende. Men playthrough så langt har vært svært underholdende.

54 på gts 1582 in game

4 Likes
2 Likes

Wow, det var lang nedetid for patchen. Virker som de må legge opp en helt ny build helt fra bunnen av.

1 Like

3 Likes

Starter veldig bra så tidlig på kvelden!

1 Like

2032 nå :grin::grin::grin:

2 Likes

Flere spillere inne i SWL enn CE :stuck_out_tongue:

Flere spillere nå enn i Eve Online, et spill som drar inn over $50MUSD i året.

Håper de klarer peaken til Eve uken de gikk over til F2P på Steam (6659 spillere).

4 Likes

Noko anna hadde då vert sjokkerande :wink:
Det tek tid for mange å laste ned eit spel på 42gb, til helga smeller det…

SWL Peaka på 1300 samtidige i Q4 2016, at vi skal gange det med 20-30 i August er vel ikkje urealistisk?

Tenker på ein god del tusen SWL veteranar, pluss F2P hype…
Det vert 39000 online samstundes.

I det må ein såklart ta med at enkelte lastar ned og sluttar fort på grunn av F2P modellen, men eg gjenntek det eg har sagt i mange månader, eg trur SWL talla kjem til å sjokkere markedet.

3 Likes

Trangen min dukket først opp når min første Infernal Cache droppet. Det var vell rundt 22-24 de begynte å droppe. Da må du kjøpe nøkkel med ekte pæng for å åpne de! Så nå er jeg Patron :stuck_out_tongue: Som Patron får du 1 per dag. Problemet er at det ofte dropper 5-10 per session…

1 Like

Det ble “Supernatural Bundle” i går gitt! :smiley:

1 Like