Der bikket vi 1550. 1568 online nå
På global topsellers ligger den som #25…
Var nr 6 en periode
Tenkte bare han hadde sett på feil liste siden den ligger som #6 på topsellers nå
25 ligger den vel på nå ,)
Ser det er omtalt på Steam User Review at om du vil ha ingame currency, er DLC’ene anbefalt. De er et Aurum(ingame currency for $) salg. Så gir kanskje en pekepinn på personer åpen for å invistere i ingame currency. =]
1735 ingame😄
Er på mobil så dere må gjerne skrive mer om antall online og gts og slikt. Har selv nådd lvl.22 og enda ikke sett noen grunn til å investere i aurum som har vært påtrengende. Men playthrough så langt har vært svært underholdende.
54 på gts 1582 in game
Wow, det var lang nedetid for patchen. Virker som de må legge opp en helt ny build helt fra bunnen av.
Starter veldig bra så tidlig på kvelden!
2032 nå
Flere spillere inne i SWL enn CE
Flere spillere nå enn i Eve Online, et spill som drar inn over $50MUSD i året.
Håper de klarer peaken til Eve uken de gikk over til F2P på Steam (6659 spillere).
Noko anna hadde då vert sjokkerande
Det tek tid for mange å laste ned eit spel på 42gb, til helga smeller det…
SWL Peaka på 1300 samtidige i Q4 2016, at vi skal gange det med 20-30 i August er vel ikkje urealistisk?
Tenker på ein god del tusen SWL veteranar, pluss F2P hype…
Det vert 39000 online samstundes.
I det må ein såklart ta med at enkelte lastar ned og sluttar fort på grunn av F2P modellen, men eg gjenntek det eg har sagt i mange månader, eg trur SWL talla kjem til å sjokkere markedet.
Trangen min dukket først opp når min første Infernal Cache droppet. Det var vell rundt 22-24 de begynte å droppe. Da må du kjøpe nøkkel med ekte pæng for å åpne de! Så nå er jeg Patron Som Patron får du 1 per dag. Problemet er at det ofte dropper 5-10 per session…
Det ble “Supernatural Bundle” i går gitt!