Blir det en realitet så kan vi glemme CE. Da blir det stort
Har sendt melding til Andy B. Får se om han svarer…
De har jo tydeligvis solgt IPn til G4C Innovation som nå rapporteres å ha partnered med Johnny Depps Infinitum Nihil. Siden det ikke er Funcom som produserer, så må det kanskje ikke børsmeldes. Men en pressemelding hadde vært på sin plass?
Det er sendt mail til Schreiner også for kommentar, om noen har dialog med rui kan det godt sendes mail dit også.
Der kom den…
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20170815.OBI.20170815S43
Press Release - Johnny Depp’s Infinitum Nihil to produce TV-series based on the Secret World IP
Kjøpte på 2,83 idag
Noen som sitter på sanntid og ser om det kom et hopp for 2 min siden?
Det kom et hopp på 16 øre :=)
“This activity is part of the Company’s long term plan
to develop and grow its IP portfolio and is not expected
to contribute directly to the company’s financials for
the next couple of years.”
Dette tyder kanskje på at de kommer til å lage nye spill basert på TSW / SWL, som skal slippes om “a couple of years”?
Hvis ikke ville de vel bare skrevet “not expected
to contribute directly to the company’s financials.”
Funcom 2.0 Ikke bare hype men også realisme. De får vel ikke penger før serien er ferdig produsert og solgt til TV kanaler
Det har de for såvidt bekreftet tidligere. Det jeg ser her et massiv gratis pr for SWL.
De får vel sikkert ikke royalties før det faktisk har blitt en serie som selges og vises… vil jeg gjette.
Ut på 2,96. 7 k på 20 min
I dag ryker 3
Ut på 2,97. 47k…kødda
Ja det er derfor denne meldingen er så god. Den øker sannsynligheten for mer interesse for SWL og IP-en generelt og dermed høyere inntekter for SWL enn hvis denne avtalen ikke kom. Flott melding.
Bare vent, nå blir neste storspill TSW tema. BÆNKERS! Og det blir annonsert i November
“The pilot was written by James V. Hart (Hook, Dracula, Contact) and Jake Hart. Johnny Depp, Christi Dembrowski, Sam Sarkar and Gudrun Giddings will produce together with Showrunner Pam Veasey. (CSI-NY). CAA (Creative Artists Agency) is packaging.”