Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

He he tviler, siden dette er RP-communityet.

(For de som ikke vet:) De lager egne twitter-profiler for sine fiktive karakterer og rollespillet foregår dermed også utenfor spillet. Når de da skriver ting på twitter i klammer, eller dobbel-parentes, så er dette OOC-prat (out of character) og altså spilleren selv som prater.

Men, noen påsto jo at community pollen som ble laget for en tid tilbake var rigget så hvis vi skal fortsette i samme paranoide gate så har vel Bagger infiltrert seg i roleplaying communityet også.

(Pollen jeg snakker om fikk inn over 2000 respondenter og ~40% svarte at de var betalende patrons, så det er jo for godt til å være sant, sant?)

Jeg driter forøvrig i Bagger. Eneste grunnen til at jeg vet han eksisterer, er fordi så mange her inne elsker å snakke om han. Han er en ikke-person for meg. Tydeligvis kastet ut fra dette forumet før jeg ble medlem, tydeligvis snoker han rundt her allikevel. I don’t care. @BrokeBack det var allikevel en helt legitim spøk, jeg kniste litt :wink:

3 Likes

he he Bagger’n som RP passer han jo helt perfekt!

3 Likes

Hehe ja, bagger har nok infiltrert ALT som har med funcom å gjøre /s :wink:

Må inrømme at jeg leser HO for underholdning.

1 Like

Hvem er bagger?

Kongen av Funcom tickeren på Hegnar Online og kar med mange aksjer i Funcom. Kjent for sin unike kommunikasjonsstil som blant annet fikk han kastet ut herfra før jeg ble medlem.

En vi alle bør drite i og overse.

4 Likes

Folk her klarer ikke holde fingrene av fatet.

1 Like

Blogg:

Just take a trip to Agartha on any random day, and you’re sure to be treated to the sight of mostly naked men with horse heads dancing for your delight, or a butcher with the head of a pig wielding a giant sledgehammer. I’ve always gotten the impression that we are not so much heroes as an asylum’s worth of deranged serial killers coming together for a convention.

:joy: Agartha er et herlig sted. Mye rart som foregår, til og med mankini-tilbedelse…

https://twitter.com/OctagonArcane/status/899610288961585152

4 Likes

Som flere andre her tror jeg SWL drar inn godt med penger, og at mange får seg en overraskelse nå tall blir presentert. Men hvor mye?

Er det noen som har god innsikt og erfaring med F2P-spill som kan sette opp noen realistiske regnestykker?

Hvor mange unike spillere er det hver måned?
Hva er snittiden på en spiller?
Hva er realistisk utvikling fremover?
Hvor mye er det sannsynlig at hver enkelt spiller legger igjen?(gjerne worst og best case utifra andre F2P-spill)

Svaret på de to øverste spørsmålene er vel mulig å finne fasiten på? Mens de to siste blir spekulasjon.

2 Likes

Andre som har hatt denne bug’en ? Sykt irriterende…

https://steamcommunity.com/app/215280/discussions/2/1470841715947601744/

Yes! Begge gangen jeg har gjort den. Det som løste problemet for min del, var å teleporte ut etter at umbroen er craftet (Eller hva den nå het. Det første itemet som craftes). Den var da fremdeles i inventory utenfor instancen. Når jeg da gikk inn igjen og gjorde questen, så fikk jeg til å crafte andre del ved å bruke umbraen fra første runde… Jævlig irriterende bug

1 Like

Ja, det som hjalp for meg var å ta ut alt av crafting-vinduet og prøve igjen og igjen. Så løste det seg til slutt. Mulig man kan prøve å endre rekkefølgen man puttet inn ting i crafting-vinduet også.

Jeg er forøvrig på DLC (A dream to kill) som fortsatte TSW-hoved-historien. Jeg juksa litt som tidligere nevnt, de neste sonene har jeg stort sett bare gjort hoved-questen og nå er vanskelighetsgraden naturlig nok meget høy…

Hehe jeg begynte på den i går og har vært inn og ut flere ganger. Fikk det endelig til nå ved å prøve alle triksene på forskjellige crafting stations. Til slutt funket det på den i midten . Det er uansett tragisk at de ikke har gjort noe med dette siden det er en quest man må gjøre for å komme videre. Er jo typisk slike ting som får folk til å slutte å spille.

1 Like

Håper Funcom snur på denne avgjørelsen. Virker som det er veldig mange som reagerer på den.

Our Thoughts

The last thing that Secret World Legends should be doing is burning bridges with veteran TSW players, either implicitly or directly. We hope that there will be some manner of adjustment offered in order to make everyone happy, but considering there has been no direct response as of this writing, that doesn’t seem to be the case.

8 Likes

Også Massively v/MJ Guthrie, stor fan av TSW, er misfornøyd. Tror det tvinger seg fram en endring her.

I want this game to succeed. I so want to see the second season of story. Devs, I know you care about the game, so I am aiming this at any suits it needs to be directed at: Please Funcom, do right by your customers. Fix this up.

3 Likes

Nvidia har ikveld lagt ut en ny driver: GeForce 385.41!

Added or updated the following SLI profiles:

• ARK: Survival Evolved
• Destiny 2
• Faith of Danschant
• Lawbreakers
Secret World Legends
• Starpoint Gemini Warlords

4 Likes

Godt å se SLI støttes av div titler. Med 1080ti er det ikke så stort behov for min del.

1 Like

Jeg kunne ikke forsvare kost fra rx 480 til gtx 1070. Takk til mining! Har 3 1080 ti nå :stuck_out_tongue:

2 Likes

Intel® HD Graphics 5500
Budsjett pc ca 2 år gammel. Kjører SWL helt greit, sliter med CE. Med andre ord bor jeg på omtrent smertegrensen for å teste spill selv.:nerd:

Sånn da var jeg kommet til Tokyo, men gjorde bare hovedquestene i den siste sonen i Egypt og de 3 sonene i transylvania. Det er med andre ord svært mange quests jeg har hoppet over i disse 4 sonene. Så det blir spennende å se om våpen talismaner og glyphs og signets (sistnevnte har ingen!) holder mål til å få gjort hovedquesten her også.

5 Likes