Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Ingen anelse. Kan tenke meg at dette er et insentiv for streamerne til å fronte Aurum-kjøp da de blir belønnet litt selv? Litt spennende er det jo selv om SWL ikke har haugevis med seere.

1 Like

Det gjør det jo mer interessant å streame SWL, det er jo klart at folk bruker en betydelig mengde penger på Aurum. :slight_smile:

3 Likes

Spørsmålet er om det blir en økning i Aurum-kjøp pga Twitch integrasjonen. Oppå det som allerede handles. Men ja, som du sier så blir det mer interessant å streame SWL.

Ja og dette kan kanskje også være noe de vurderer å teste nå for senere å overføre ideen til CE etter release da en cash shop kan komme for kosmetiske items.

1 Like

Lurer litt på hvordan en cash-shop hadde fungert for CE. Det er folk som lager mod’s og forskjellige ting til spillet. Ganske sikker på at det blir dårlig stemning også om de lager ting som har andre, tøffere skins, men du må betale for det. Litt annerledes for shooters/MOBA’s da skins er mer sånn just for fun, mens i survival games så er jo en del av prinsippet å lage ting akk. slik som du vil ha det.

Har du noe forslag på hva de kunne introdusert i en in-game cash shop?

Edit: Litt off-topic. Ser nå at jeg svarte om CE i en SWL tråd :roll_eyes:

Har sett litt på Q2 presentasjonen igjen.

Hvis 2 streger på grafen for SWL er 0.5 mill $ så dro man på få dager i juni inn rett under 0,5 mill $, mens man i juli dro inn rett over 1,5 mill $.

Og i juli, teller bare en dag med, hvor SWL var i både FC Client og Steam.

August og September er der bidrag fra både FC Client og Steam.

I august kan fort være 1,5 mill $ fra Steam, hvor der var en del salg av bundles, og 1 mill $ fra FC Client.

I september 1,5 mill $ totalt

Jeg kommer da til 5,5 mill $ hvilket jo er ganske vildt…44 mill nok for et kvartal, med kurs 8

Ce på PC 150 k i Q3 a 20$= 3 mill $ 24 mill

Ce på Xbox 200k a 35$ = 7 mill$ 56 mill

Annet 1 mill $ = 8 mill

Totalt for Q3 inntekter: 122 mill nok eller 16,5 mill $

Ja her er det bare at selge på best. NOT

Mvh Vandregutten.

8 Likes

SWL peaker med nesten like mange spillere i dag som på søndag.
image

13 Likes

Viktigere å måle mot mandag uken før. og vi har mer spillere enn for en uke siden!

7 Likes

Ny ATH på SWL, 747502

5 Likes

Godt å se! Det spiller er virkelig god story på, spilt til level 47 av 50 uten noen crash eller bugs av plagsom størrelse. Imponert og forbløffet av spesielt storyen, + de svært mange filmsnuttene og stemmene som er lagt i det spillet. Brukt mer tid på det enn Dark Souls 3 eller Bloodborne som jeg likte kjempegodt, store titler, om enn en noe urettferdig sammenligning sjangermessig. =)
SWL er virkelig ett bra spill!

7 Likes

Ny trailer er sluppet.

The Manhattan Exclusion zone is now available for daring agents seeking thrills and danger! Also known as “New York Raid” or simply “NYR”, you are tasked with neutralizing big trouble in the Big Apple.

In keeping with our commitment to allow everyone to experience Secret World Legends’ story, the raid features multiple difficulty levels so players of all backgrounds have an opportunity to defeat the Unutterable Lurker, the massive foe encountered at the end of the tutorial mission.

There’s no better time than now to do your first raid with the new Story Mode difficulty!

The rewards for defeating the Lurker are many; look out for new achievements with new pet and outfit rewards, plus brand-new Extraordinary Weapons and Talismans with new effects! Earning rewards from the raid does not require any keys nor tokens, but does have a timed lockout. Patronage does not affect this lockout timer.

The only requirement to enter the raid is to reach Level 50.

12 Likes

Funcom communicated in today’s press release about a content update
to Secret World Legends. The Manhattan Exclusion Zone raid
introduces a 10-person New York raid involving a 100-foot monster
under Times Square.

As previously communicated, Secret World Legends is the relaunch of
The Secret World, which is based on Funcom’s own intellectual
property. After a successful launch, internal expectations have been
exceeded.

To read the full press release, please visit the "News"
Section of the Funcom website.

Funcom N.V.
7 September 2017
Badhoevedorp, The Netherlands

6 Likes

“Secret World Legends was released on June 26th and went on to exceed Funcom’s expectations for the title. Player activity quickly went to an all-time high, and the relaunch is allowing the developers to start expanding the Secret World story beyond the original game.”

Trevlig läsning :smiley:

9 Likes

For de som har tid til å upvote litt på reddit :+1: https://www.reddit.com/submit?url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DufqKmvsEqGI

5 Likes

Eg skulle vippsa ein hundrings for å vist kor mykje keys som blei solgt i forbindelse med desse raid bossane.

It’s all about the loot. Phat lewts, som vi sa før i tida.

3 Likes

Kult! Nå gjør de litt som GGG gjør med Path of Exile :+1:

14 Likes

Forsetter den gode trenden ny ATH 789532. Jeg hadde være villig til å gjøre mye rart for å fått titte bak forhenget som skjuler inntektene til SWL.
Hade jeg fått lov å titte tror jeg att jeg ville sett slik ut i ansiktet :money_mouth_face::money_mouth_face:
For det jeg fikk se, var jo dette:moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag:

9 Likes

SWL discord 1/10 size av PUBG med 1 miljon aktiva spelare. Något säger mig SWL har många fler akiva änn steam vissar. Tro flesta kör off steam

Stemmer dette?

Jeg tenker kanskje 70% kjører utenom Steam.

Før 31. juli måtte man vel spille SWL utenfor Steam, og interessen peaket mye høyere før 31. juli enn etter.

Google trenden for de to er jo litt interessant

2 Likes

SWL har 5k+users och det är bra aktivitet i kannalen. Lite aktivitet i steam och steam hub/forum.

1 Like