Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Jøss, mye mer enn jeg trodde! Er dette totalt antall, eller samtidige?

Hva med spill som Black Desert, Elder Scrolls Online, Guild Wars 2, Warframe?

Når jeg tenker meg om kan Discord gi indikasjon på spillertall hvis vi finner et noenlunde fast forhold mellom brukere og steam-tall for spill som kun spilles over Steam.

Black Desert Online taper spillere nå pga mangel på content, p2w etc. ESO gjør det greit, de har en sterk base men lite tilstrømming. GW2 er litt mer seasonal mtp PvP sesonger, men også relativt flat.

Nedlastninger tikker oppover ny ATH 797432 er det nye tallet. :rofl:

10 Likes

Dagens tall :money_mouth_face: Igjen ny ATH 805068

19 Likes

Är det bara SWL eller är TSW inkluderat?

Såvidt jeg vet, så tok SWL over TSW sin steam-id.

Ser ut som ca 50k som har prøvd spillet hittil i september, synes det høres sterkt ut. :+1:

5 Likes

Vurderer å prøve spillet selv, går det an å være casual? :joy:

1 Like

SWL skal være ganske casual-vennelig, det var en av hovedgrunnene til at de lagde SWL fra TSW.

4 Likes

Det stemmer @Christian, SWL fikk TSW sine 352k spillere tellende i sitt tall ved release.

Ändå ganska imponerande ökning på relativt kort tid då måste jag säga :slight_smile:

Denne ble lagt ut på YouTube nå:

15 Likes

Jeg har trodd man kunne kjøpe utenom steam selv om man spilte på Steam. Det kan man ikke. Fra faq-en

Yes! If you play Secret World Legends on Steam, you use the Steam Wallet for any purchase you want to make. Please note that all purchases made through the Steam version must use your Steam Wallet.

Det tror jeg betyr 30% steam tax, og det gjelder kontoene nevnt over.

Nice video! Lagt ut på reddit :arrow_double_up:

452.000 :wink:

Heisann trykka 3 istedet for 4 gitt:rofl:

1 Like

Det strømmer på med nye eiere, opp med nesten 10k i natt. ATH for nte gang 814522 :clap:
Å markedet skjønner absolutt ingenting av det som skjer, det er jo ett gratis spill jo. Det blir vel ingen penger av det…
Det har være skrevet kilometervis av velbegrunnede innlegg både her og på andre forum om hvorfor det potensielt kan bli MYE penger ut av SWL. Men redselen for å sitte med Funcom aksjer med 10-15 øre i tap, er tydeligvis ett større problem for folk enn muligheten for å kunne tjene 2-3 kr på drygt 2 mnd.
For ikke snakke om viss du TØRR å sitte med aksjene dine til fullrelease, tro hva som skjer da :rofl:

10 Likes

Da er recent reviews tilgjengelige for SWL:

Lurer på hva de andre 500 ca sa for noe, gjennomsnitt har falt fra 82% med 4k reviews til 73% med 5k.

Most complaints are from old tsw players…

4 Likes

True, but sadly they contribute negatively…
Altough, players should be bale to see trough their statements, as some have 100s if not 1000s of playing hours in TSW. If one did not like the game, why play it that much?

They should support the continues revival of TSW, and not work against it. Who know`s they might enjoy the new content one day also. :slight_smile:

Jag tror spelet har många “tysta” fans. Nya spelare utgör troligtvis den allrs största delen av spelarbasen, men den gamla är den mest högljuda. De har säkert väldigt konkreta önskemål av vad de hade sett i en nyversion och tycker inte om det mer actiondrivna spelet som SWL är.

Får jag välja så tar jag hellre 10k nya spelare som prövar spelet än att kanske locka tillbaka 500 från den gamla spelarbasen.

Det är svårt att pleasa alla :wink:

4 Likes