Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Nesten uten unntak gamle, bitre spillere. De ble satt på plass på Reddit, så Steam er siste sted de kan regjere fritt og circle-jerke reviewsene til hverandre.

Trist. Hele spillet og alt innhold er gratis. Du trenger ikke bruke et rødt øre for å oppleve det som gjør spillet så bra: atmosfære og story.

Der er også det som gjør de gamle sint og sur. De trengte å bruke penger. Håper SWL klarer å holde seg over 70% positiv =) Spillet er bra!

1 Like

Gønner videre SWL gitt 9500 nye i natt Og atter en gang ATH 814522.
Blir nesten lei av å skrive ATH jeg. :joy::joy::star_struck::money_mouth_face::money_mouth_face:

17 Likes

Det vil vel i prinsippet bli ny ATH hver eneste dag, da det ikke går an at levere spillet tilbake…:joy::grin::wink:

4 Likes

Hvis det lastes ned sjeldent, så gjør usikkerheten fra steamspy at det kan gå uker uten ny ath.

Steamspy har gått både oppover og nedover i antall eiere. Gratis eller ikke, har flere ganger sett “skuffet” på nattens nye tall.
I det siste har det være mye oppover. Kult det da.
Edit: slik som i natt med nedgang med 4000.

1 Like
2 Likes

Verka som en hel del kör tsw atm för att maximera comsmetic transfer nr2

Hvordan ser du dette?

People talking about it in the chat. Also the park is on sale as it gives in item perks in TSW so that people can move over.

2 Likes
2 Likes

Såg något om man kan köpa emotes ingame för upp till 9999 aurum= 100 usd?. Inte spelat men stämmer detta? Finns de någon webaida med sakerna som går köpa?

Du kan kjøpe eks. 12.000 aurum for 99,99 euro, ja. Kanskje @Madone eller noen andre som spiller kan ta noen screenshots fra ingame-store?

1 Like

Oh damn, emotene er nå i SWL in-game store?! Isåfall er det klingende mynt i Funcom-kassen, for mange har ventet på dette. Som du skjønner så har jeg ikke fått fulgt med og har heller ikke hatt tid å spille denne uken, men jeg skal se hva jeg kan få til i kveld! (om ingen andre rekker det før meg).

Og ja, jeg kan bekrefte at mange av de jeg har spilt med i det siste iallefall, har vært inne i TSW den siste tiden for å sanke med seg flere saker over. Har også lagt merke til at noen av de mest skuffede TSW-veteranene nå har lurket seg inn og begynt å spille SWL allikevel hehe.

10 Likes

SWL stream på twitch i dag kl 19. Håper på å få se mer content! :smiley:

https://www.twitch.tv/funcom

5 Likes

Kanskje eg rekker det når jeg kommer hjem fra nattskift i (dag) tidlig. Spennende å se hva nytt som har kommet; jeg har ikke vært inne og myst på et par uker.

1 Like

Beklager folkens har forsømt meg litt angående antall eiere av SWL :sweat_smile:
Siste tall 8 dager siden var 814522, nå har vi 833826 opp med 19304.
Med denne hastigheten passerer vi 1 Mill nedlastninger men god margin før julen tikker inn. :christmas_tree:
Men ennå mere interessant, den 14/11 har vi fått førjuls presangen fra Funcom :gift: (her er det bare en ting som gjelder, jo større presang jo bedre) Nemmelig tallet som “ALLE” venter på.
Tallet som baissegjengen frykter mere enn alt annet på denne jord, jeg kan formelig se gjengen foran meg.
Den innerste klanen av baisserene har gitt pokker i anonymiteten som gjelder på de fleste fora sider og samlet seg til en liten bønnestund kvelden før kvelden, altså den 13.
Lederen i klanen blir bedt om å fremsi bønnen som er meislet ut på forhånd som ett sammendrag av innsendte ønsker fra medlemmene.
Jeg kan ikke gjengji alt som ble fremsagt i bønnen fra lederen, det ville ført til ett forbasket langt innlegg :sweat_smile: tar derfor først bare noen stikkord: død over Funcom, udugelig ledelse, udugelige utviklere, emisjon rett rundt hjørnet, please hackere stå på. Osv,osv.
Men den største delen av bønnen ble viet til de to djevelene og baissegjengens favoritt hat objekter, nemmelig CE og SWL…
Bare en kort oppsummering gjelder også her: La det gå til helv… med patchene til CE både for PC og X-Box. La lanseringen på PS4 bli utsatt med minst ett år, aller helst skrinlegg denne.
Kjære Funcom (åsså kjære da gitt, fra Baisserene! ) Vær så snill å ikke kjøre gratishelg for CE, ikke følg de normale salgene på Steam og MS. Ikke kjør salg på CE ever igjen!
Å så slutten av bønnen, den omhandler den mystiske djevelspillet SWL ( på dette tidspunktet formelig renner svetten nedover lederens ansikt, ingenting å si på engasjementet ihvertfall) :joy:slight_smile: La spillerene rømme fra spillet FØR de rekker å bruke penger på ingame .
Det blir mumlet litt blant rekkene av baissere om hva som er akseptabelt angående inntekter i Q3.
Mumlingen tiltar i styrke da de ikke kan enes om hva som er akseptabel sum, det bryter ut kaos og det hele ender i ett masseslagsmål.
Kamphanene går til slutt tom for krefter og ting roer seg, de har nå kommet frem til ett kompromiss.
De fleste håper på mellom 1-1,5 Mill US den 14. Da kan Baissingen forsette for full styrke.
Det blir verre å få gjennomslag vis 1,5-2 passeres.
Lederen bare visker når han fremførere worst case, nemmelig att SWl passerer 2,5 Mill US. De enes om att da går de en meget tøff tid i møte.

I den HELT andre enden av skalaen har også hausserene samlet troppene, lederen her er jo selvsagt den sagnomsuste Bagger. Selverklært ekspert på rally og raketter :rocket:
Han starter møtet med en stor overraskelse. Han avduker en statue av seg selv, for deltagerne!
Han har samlet inn penger fra … seg selv til dette formålet.
Det er nok til Bagger sin store fortvilelse bare sprede aplaus fra tilhørerne. Men en ting har disse to forskjellige klanene til felles, det formelig sitrer av spenning. Men hos hausserne er det nok helt det motsatte folk håper på fra Funcom, enn hos baissegjengen.
Her blir det bedt om hardt arbeid, mange gode patcher til CE og masse flott nytt innhold til SWL. Info om nytt spill, står også høyt på listen over ønsker
Bagger er lett euforisk denne kvelden, som vanlig altfor ivrig og avbryter til stadighet med flere av hans favoritt sitater:
VI bor i ett rally! Vi skal opp, fordi opp, spis løksuppe baisse djevler! Det blir til slutt så uutholdelig att deltagerne overmanner Bagger, knebler han og binder han fast til sin egen statue :closed_lock_with_key::joy:
Her er det helt andre tall som diskuteres, 2Mill US i Q3 blir forbigått i stillhet, 3,5-4 Mill får deltagerne i riktig så godt humør. Toppen av kaken og det som får det til å koke er når 4,5-6 Mill taes frem.
Disse siste tallene får også Bagger til å våkne, han har klart å bite over munnbindet og skriker øyeblikkelig ut. Det siste kommer til å skje og da kommer vi til å, BO I ETT RALLY.
Bagger forblir bundet resten av møtet men nå stopper delragerne munnen hans med å fore han med marsipankake i stedet for å kneble han på nytt.
Det som er helt sikkert er att det blir lite søvn enten du holder til i den ene eller den andre leirer natten til 14 Nov.
Beklager har ikke tid til å skrive mere nå, må på ridestemne med veslejenta. :racehorse:

13 Likes

Klarte bare lese de første linjene, kan noen oppsummere hva som står her?

3 Likes

Jupp jupp. Da har jeg vært inne og sjekket emote-butikken! Dersom jeg kjøper alle emotene må jeg punge ut hele 22999 Aurum. De fleste koster fra 400 til 1800 Aurum, men der er tydeligvis en litt mer spesiell emote som alene koster 9999. Tar man bort den er totalen 13000 Aurum.

Pakken med 12000 Aurum koster 99.99 Euro som utgjør 932,58 NOK på dagens kurs.

18 Likes

Det tikker inn nye potensielle pengebrukere, siste døgn opp med 8473 ny ATH 854974.
Da er det 400k som har lastet ned spillet på under 2 mnd. :clap:
Det er bare en ting jeg er så nysgjerrig på… Hvor mange lastet ned spillet hos Funcom den første måneden.

12 Likes