Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Sånn ser det ut, det er ganske normal graf. Så må du korrigere for nedetiden de har hatt i forbindelse med patcher og sånt.

Nei den er ikke normal, forandret seg markant sist Onsdag. Pleier ikke å være de “taggene”

1 Like

Det kan bare være databasen som sliter litt.

1 Like

Tja noe er det ihvertfall…

Var det da Halloweeneventen startet?

1 Like

Ja, var redd folk ble DC eller noe i den forbindelse…

Det er vel mer at Halloween-radiet på “Jack of the Lantern” går hver time, slik at det er en del som logger seg på da og spiller 15 min per timeish. Du får telle om det er ca 24 sykluser pr døgn i grafen :wink:

2 Likes

Kan det være det at halloween eventen pågår nå, der man starter et raid hver hele time?
Bruke 10 minutter på det og så logger nok en del av spillet.

Et lite tips til de som er patron eller kjøper keys for å unlocke boxer.
Man kan kjøpe signets på auction house billig for MoF og oppgradere disse lynraskt med signet upgrades og bruke fusions for å komme til nytt nivå. Med å iterere denne fremgangsmåten kan man få 5-15 prosent “fordeler” ganske raskt. Signets får man ellers i spillet ved å gjøre lairs. SWL er vanskelig nok fra før og med dette tipset blir ting litt enklere.

Jeg hadde en cooldown reduksjon pga. basic signet på 0.56% på en elite ability. Nå er den på over 10%.

Og nå er det på tide å logge inn igjen for å gjøre raidet!

2 Likes

Veldig “meta” av Funcom som vanlig

https://tekinvestor.s3-eu-west-1.amazonaws.com/optimized/2X/2/29f869ba65aa40790177826c3c499052a6f09c66_1_690x323.png

01

3 Likes
2 Likes

"We had more people playing than we expected, and revenue has succeeded our expectations,” says a relieved Junior. “But obviously when you launch something new, you’re never exactly sure how the user is going to consume it. There are still some areas we need to address, so we’ll be constantly listening to feedback and making changes, but we’re very happy with it so far.”

12 Likes

PS: det er en sponsored post av Funcom. :slight_smile:

1 Like

Det gjør ingenting, det er innholdet som teller…
"We had more people playing than we expected, and revenue has succeeded our expectation .

Hva Funcom legger i denne setningen, det får vi vite den 14/11. Jeg håper vi får dette transportmiddelet til rådighet i dagene etter fremleggelsen. :rocket:

3 Likes

Er infoen som gjelder, ikke at den er sponset, som @Halling sier. De sier nå svart på hvitt at de har fått mer folk enn forventet. Som flere her inne har tenkt.

5 Likes

Old news?

Fra kvartalsrapporten:

3 Likes

Hæææ. Er jo klistret Intel over hele siden + link til Intel gaming dev på bunnen ?

@Christian prøver du å få det til å være negativt, att Funcom gjentar att SWL har overgått deres egne forventninger? Både når det gjelder spillertall og inntekter.

3 Likes

Nope, men gammelt nytt er det.

Jeg trodde først det var en artikkel om SWL og så først etterpå at det var en reklame. En artikkel som nettstedet selv har skrevet hadde jo vært bra reklame. Nå er det jo bare reklame. :wink:

1 Like

Joda men det er vel ikke så mange lyspunkt angående Funcom om dagen, så når ledelsen lener seg fremover og skryter litt av eget produkt får vi vel unne dem det og smile sammen med dem.

1 Like

Tror det innlegget ble litt mer grumpy enn det var ment. :smiley:

Jeg er veldig spent på om anslaget mitt for Q3-inntekter/utgifter stemmer sånn passe. Utfra Q2-presentasjonen og litt google trends, så har jeg regnet med ca 3 MUSD fra SWL, hvorav 1,5 MUSD første måneden (utfra grafen over inntekter fra SWL de siste to årene).

2 Likes