Og bra er det, Når man ser hvor barnslige disse folkene er, så er det bra at de ikke får hoppe inn i det nye spillet som guder.
De er sinna fordi de mista investeringen sin i TSW. Noe som er tull. Pixeltrofeer lever ikke evig. Omtrent som blå tall på Funcom kursen.
Problemet er jo at SW:L egentlig er et nytt spill. Så de får jo beholde all TSW morroa si i TSW universet. Mens de får en liten kickstart i SW:L.
Gamere er ikke rasjonelle mennesker. Se folk som er diehard Dayz og forsvarer devsa (som ikke har kommet med content updates på 3 år elns!), mens andre som prøver og kommer med content updates blir driti på (Funcom)
Det DayZ er faenmeg en gullgruve. 3 måneder development og 3-4 mill solgte. Insane.
Ser noen spekulerer i at Wildcard har en finger med i spillet med de asiatiske jukserne som systematisk utnytter exploits på Funcoms offisielle servere.
Hva eller hvem er Wildcard?
Folka bak Ark.
De suspekte developersa av Ark.
Tviler jeg faktisk sterkt på. Det blir litt for dumt
Økonomisk interesse får folk til å gjøre mye rart. Unreal enginen er kjent for veldig mange. Sikkert shorterne da som har hyra Kineserne!
Wildcard har et litt frynsete rykte. Utviklere derfra var også inne på streams før Conan kom ut, og skrev at de fulgte med på den nye “modden” som skulle komme.
Ja jeg tror de er litt nervøse, er vel også en grunn til at de dumpa prisen. Ca når CE kom ut. Tviler alikevell på at de aktivt leier inn kinesere for å exploite offentlige servere.
Uansett hvem det er så er funcom på ballen med pengepremier for de som sladrer først. Det vil nok bety at exploits blir fikset i raskt tempo fremover.
Yep at funcom offentlig går ut å sier hvilke exploits de til enhver tid jobber med å fikse hjelper nok også bra. Som @Hakon sier, dette er penger på gata. Jeg tror vi om en måned - kanskje 2, sitter å ler mens vi klager fordi vi ikke handla mer.
Jeg er bare pissed fordi jeg mente 3.2 var grisebillig og lastet fullt der
Nei jeg vet ikke, var bare snakk om det på Discord. De mente kanskje det var litt for systematisk måten de opererte på Funcoms servere.
Et ganske nyansert artikkel fra en som virkelig elsker TSW
Jeg hørte litt om at det var mye avatarduping osv før wipen, men nå har jeg ikke sett noe til det. Synes det blir teit å klage på de mest dedikerte spillerne spillet har(kineserne/asiatene). Ville heller klagd på all rasismen og klagingen i chat på official serverne fra europeerne, det er irriterende.
Begynner å bli litt hype rundt spillet. I følge ein kar har dei ein del arbeid igjen før evt. open beta.
Neste bølge med beta-invites blir om ca 2 veker (skreiv dei i går).
Kanskje de kommer med noe som blidgjør mange av veteranene? Håper det.