Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

At mange gamere er primadonnaer, og villig til å gå langt for å lage kvalme er ikke nytt.
Holder en knapp på at all PR er god PR!

2 Likes

Ser det er flere som poengterer i Steam Community for SW:L at Funcom bør vurdere å nullstille reviews for dette spillet og ikke dra med seg de positive review’ene fra TSW. Kan ikke si at jeg er helt uenig i det. Gir et riktigst mulig bilde siden de nå gjør en relativt stor endring som gjør det vanskelig å kunne bruke gamle reviews til å vurdere om man skal kjøpe / prøve det nye. Får håpe de vurderer dette til launch eller når de kommer til Open BETA.

Da får ikke veteraner ta med seg status heller. Siden det er et nytt game. Fair is fair!

Jeg er life time member i tsw og driter i hva jeg får, men setter pris det de gir hvis du skjønner. Folk er så gnitne rundtom at jeg spyr. Kjøper billige kopier og griner for småting. #babygamer

4 Likes

Sannheten de nesten skulle kommunisert er jo at det stod mellom 2 alternativer;

1. stoppet all utvikling av TSW og tappet spillet for cash til det dauer
  2. forsøke å relaunche og investere mer i spillet
2 Likes

Mulig en konsekvens av “You are important to the developers” :stuck_out_tongue:

1 Like

Ikke mye positivt i kommentarfeltet angående SWL i den artikkelen. Virker som folk klager på hele aspektet av forandringene, og mener Funcom har gitt opp MMO sjangeren. Men for all del, kan være de mest fanatiske tilhengerne som orker å kommentere. Ene fyren hadde vel møtt kona si på TSW raid :slight_smile:

Folk blir sentimentale uten å tenke på at funcom faktisk må tjene penger.

1 Like

Nettopp. Flere påpeker også at de sikkert måtte gjøre det pga finansiell grunner og at alternativet er at spillet ble lagt ned. Det er så selvmotsigende at det er morsomt når de klager på relaunchen. Det er liksom ikke bra nok likevel. #poseogsekkmentalitet

Det eneste som betyr noe er om kamp og leveling blir morsomt med SWL. Resten er bra.

1 Like

Litt presse

2 Likes

Lekkasjer:

9 Likes
2 Likes

ny artikkel:

Lol sjekk kommentaren nederst.

Offisiell kommentar fra funcom er lagt til artikkelen:

7 Likes

Hva synes dere? Jeg likte det jeg så selv om det var veldig lite gameplay. Basert på kommentarene så ser det ut til at folk likte den nye character creation biten. Så bra ut.

2 Likes

Ansiktene så mye bedre ut, og combat ser ut til å være en solid forbedring. De har litt arbeid med animasjoner​ enda, men Romain sa de jobbet med dem.

Eneste var at de hadde færre muligheter i char creator, f.eks. justering nese, ører og sånne ting. Men forhåpentligvis er det med når de er ferdig. Bør ikke være færre valg enn i TSW.

2 Likes

litt presse om siste stream

På godt og vondt, alt om SWL får veldig mye kommentarer. På reddit er det omtrent like mange på SWL som på CE redditen. Så det virker som at det kommer til å bli veldig mange spillere som kommer til å teste det.

2 Likes