Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

3 Likes

Vanskelig å dra en konklusjon fra den, med mindre datoene var pre satt og de har fylt inn med land /områder etterhvert som den aktuelle datoen ble møtt, og 9.mars var siste.

Hver dag ekskluderer de land, og nå er det kun en del land igjen i Afrika. Holder de tempoet noenlunde blir det senest ferdige til neste helg :wink:

1 Like

Stadig færre land igjen - kun Afrika igjen. Tempo tilsier reveal av Season 2 denne uken.

5 Likes

South Africa er mitt bet :stuck_out_tongue:

Sør afrika på fredag? Passer fint før gdc i helgen

1 Like

De som kjenner universet og spillet er ganske unisone på at det blir Congo (evt. Tunisia).

1 Like

Kongo er ute - nå er det veldig få land igjen. Noen holder fast på Tunisia, andre Svalbard. Reveal i morgen / overmorgen / fredag.

Er noen mystiske koder her og der (på USA-kartet, ved Svalbard og over Russland), for dem som liker slikt.

3 Likes

Folka bak TSW og SWL er ganske rå på kodegreier:


Reveal på torsdag it is :wink: Og Sør-Afrika som @Evilfreud nevnte byr seg også som mulighet.

12 Likes

Spennende, takk for oppsummering. Torsdag hadde vært magisk

Spännande då spelet drog in 1.2 musd i juli med 200 000 spelare så finns det pengar att hämta här

1 Like

Starten av sesong 2 blir utrolig viktig for SWL. Mange har sluttet å spille fordi man venter på sesong 2 skal starte og nå er den her snart. Det er storyen og stemning i SWL som er spillets store styrke, som MMORPG falt det mellom 2 stoler.

Jeg forventer en meget kraftig økning i spillertallene om kort tid. Håpet er at også noen av de som forlot skuta da TSW->SWL også kan bli omvendt og prøve SWL. Mange bitre veteraner som sa at dette var bare en cash grab og sesong 2 aldri ville komme ut, så feil kan man ta.

Mulig det er et marked for å selge en character som er klar for sesong 2? Det tar en evighet å bli klar for sesong 2 hvis man starter fra 0.

Jeg håper bare s2 har nok innhold, at det er større enn det en issue var

Ja - og de gjør sitt ytterste for å ødelegge for Funcom. Bare se på Steam reviews. De er vel under 40 prosent nå. Aldri sett maken til surmaga folk som de som nektet (og fortsatt nekter) å forstå at TSW ikke lenger hadde livets rett. NOE måtte gjøres for å holde universet levende.

Trist hvordan de misjonerer at Funcom = ondskap på den måten de gjør. Problemet er videre at folka er “smarte” og vet hvordan de får med seg andre.

Er som om det er 1000 utgaver av Hektar som skummer om munnen og tror de er martyrer.

1 Like

Recent er ille 37%, ellers er talla en del bedre.

image

At flere av dem ble bannet sier jo også litt fordi de drev å spredde så sykt mye drit ingame

Jepp - og nå er historien:

Funcom - eller rettere sagt Hitler AS - driver sensur og banner ALLE som kommer med saklig kritikk

Hitler AS haha

Det er akkurat det jeg er spent på også. Spurte om det under investor møtet, og da sa Rui at det var som en issue. Håper for alles del at det er mer enn det, for jeg er sikker på at både jeg og andre fans forventer det av S2.

1 Like

Jeg stod der når han pratet om det på slutten, følte han var litt utydelig, vi får spørre på neste stream. Om de har brukt 6 måneder på å lage en issue blir jeg litt skuffet