Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Trenden er ikke pen i påvente av nytt innhold:

Vanskelig å si om vi får se så høye tall som vi så rundt relaunch i fjor sommer, men dersom Season 2 holder høy kvalitet så vil SWL være en flott revenue-stream gjennom 2018.

Og til eventuelle nye, svenske venner som ikke er klar over det: SWL spilles gjennom 1) Funcom sin egen launcher, i tillegg til 2) Steam. Disse spillerne (1) inkluderes dermed ikke i statistikken ovenfor. De spillerne jeg har snakket med mener at majoriteten av spillerne fortsatt benytter Funcom sin launcher, og har ikke gått over til Steam.

Ser også at Funcom kjører en event denne helgen, som har fått brukbar respons på Reddit:

Buckle up! Starting this Thursday, all Dungeon, Lair and Scenario chests cost NOTHING to open. That’s right – you can run ALL THE THINGS as much as you want, and it won’t cost you any keys to get at that sweet, sweet loot. Event ends this Sunday! Happy dungeoneering!

https://www.secretworldlegends.com/2018/01/23/no-limits-weekend/

8 Likes

I gårdagens stream teaset funcom med å presentere noen tegninger og en meget kort beskrivelse for mange/alle/noen av personene som kommer i sesong 2.

Gleder meg. Jeg har slutta å spille SWL fordi jeg venter på sesong 2 og nå starter den forhåpentligvis i løpet av en måned eller 2.

8 Likes

Går som sagt att spela SWL genom funcom klient. Min uppfattning är att de är fler som spelar genom den än på Steam? Många medlemmar på Discord med. Hur är er uppfattning? Synd man inte kan se siffror .

Ja - spillerne selv - dvs. de ~10 streamerne jeg har spurt + spørsmål på Reddit) mener de fleste ikke har byttet til Steam (som vi har statistikk på). Synd Funcom ikke deler tallene med oss.

1 Like

Gillar att de försöker aktivera spelet mer och mer.

3 Likes
2 Likes
1 Like
2 Likes
3 Likes

Andy var med i “Beyond the Veil” for noen dager siden.

Oppsummering av streamen her: http://www.swlrp.com/forum/m/43796106/viewthread/31662766-beyond-veil-tier-252-valentines-day-special-w-andy-benditt

Der bekrefter han at de fremdeles ligger an til å nå målet om å slippe content i løpet av februar. Jeg er ikke sikker på om content betyr sesong 2 ++, eller bare agent systemet. Men uansett skal det bli spennende å se hva de har på lur :smiley:

4 Likes

Jeg mistenker at sesong 2 er et stykke unna dessverre. Mulig denne avdelingen må hjelpe til med å gjøre CE ferdig. Husker med gru hvor lenge man ventet på Tokyo. Dette agent-systemet er nok ment å fylle ventetiden til den nye sonen er klar.
Jeg la merkende til følgende i referatet fra streamen over:
It is meant to encourage running missions from all zones again, not just endgame

Positivt dette da:
No content will be gated by the agent system (no “you need X agents of lvl Y to do Z content”

La de utålmodige betale med Aurum:
Players have the option to instantly complete a mission with Aurum

2 Likes

De sa nyss på streamen att Agency system goes live next week! BOOM

Inget om season 2 eftersom streamen handlar om Agency system.

1 Like

De sa nettopp at neste stream ~9 mars ville bli viktig fordi “veldig mye å snakke om”.

Så da får vi Season 2 første uken i mars! :money_mouth_face:

6 Likes

In case you missed it, here’s a recording of today’s Stream: https://www.twitch.tv/videos/232023483

1 Like

New story content kommer i Q1, så rui på presentasjon

2 Likes

Spurte om det var en del spillere utenfor steam, svaret var at det er spillere utenfor steam :wink:

1 Like

Som ikke er en neglisjerbar mengde, la han til :slight_smile:

4 Likes

Blir spennende se om vi får info om season 2 i dagens stream.

Ingen reveal av season 2, da blir det til uka!

Grunnen til at vi kan vite det er st nedtellingen på subredditen over hvor handlingen skal finne sted er straks ferdig.

1 Like

Har du link @h3nk1 ?