Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World Legends - Spillprat

Likte du Atlantlic Island Park er jo The Park å anbefale… siden handlingen i The Park foregår nettop der :wink:

3 Likes

Et veldig godt tips for de som liker 1st person walking simulator spill :thumbsup:

I samme park i SWL ble det så intenst, særlig jakten på og fellingen av ‘The Bogeyman’, at vi måtte pause og trekke pusten etterpå :sweat_smile:

1 Like

Fått inn en del folk i Tekinvestor-cabal’en nå. Flere plasser igjen. Få tilgang til ekstra bank-space :wink:

4 Likes

Jeg kommer :smiley:

Nicknamet mitt ingame er også “Gostemning”

Er folk dinga 50 her, eller?
Hvordan går det med Tekinvestor raids? :smiley:

2 Likes

Dinga 50 i går. Tekinvestor-raids har det vært dårlig med så langt, men bare å arrangere. :stuck_out_tongue:

1 Like

Har blitt begrenset spilltid i sommer, men har kosa meg stort på veien til level 27 så langt, tror jeg det var (spilte i går men husker ikke hehe). Historiene er sinnsykt bra skrevet, i hvilket mmo ellers husker man navnene på mission-givers? De er brilliante i SWL! Norma Creed for eksempel :heart: Fantastisk voice acting, quest design er noe av det beste jeg har sett og atmosfæren er sååå creepy!

Har gått et par story dungeons, Polaris og Hell Raised, sammen med kona og vi er begge veldig fornøyde med boss fight mechanics. Veldig gøy og passe utfordrende. Bare erfaring fra tidligere mmos tror jeg, som har gjort at vi kunne to-manne disse.

Tar nok litt tid før vi dinger 50, vi har det ikke travelt :smile:

3 Likes

Jeg har spilt som f2p spiller ufrivillig, men nå er min GM godkjent som lifetime patron. En utfordring jeg ser med spillet er vanskelighetsgraden for de som vil gjøre alt. Jeg har hoppet over dungeons og et par investigation missions og er kommet langt i egypt første sone. Og stirrer på oppdrag recommended lv 34 og jeg er lv 42. Hadde jeg vært et par lv høyere slutter mobs å automatisk angripe fordi man er for sterk.

Dæng! Flappy har blitt en del vanskeligere etter dagens patch :frowning: Døde i et sett :sweat_smile:

1 Like

Noen må invite meg til Guildet! :slight_smile:

Noen av disse Puzzle-questene må jo du ha katolsk og okkult utdannelse for å få til. Jeezes, slå opp i mosseboken og fin pasasje blablabla BLIR GAL :smiley: (In a good way)

2 Likes

Ikke all verdens reviews på spillet foreløpig!?