Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World Legends - Spillprat

Her kan vi som spiller SWL snakke om spillet, dele erfaringer og organisere et par dungeons etterhvert :smiley:

Legg til Kilmister :guitar:

2 Likes

Morticon her :grin:

1 Like

Madone :grin:

Toasp :slight_smile:

1 Like

Athos :cat2:

1 Like

Ah, det ble sent før jeg klarte å rive meg løs fra spillet i kveld :smile: Er godt i gang i Savage Coast nå. Jo mer jeg spiller, jo mer har jeg lyst å spille. Blir liksom dradd så dypt inn i historien at man “skal bare” ta neste steg i questen før man logger ut, og så ble det så spennende at man må ta ett steg til!

Er det forresten noen som vet om det finnes en oversikt over alle rare spawns? Eller hvor jeg kan se hvilke jeg har drept så langt? Ser ut som at jeg bare mangler “Hunter of Kingsmouth” for å fullføre achievementen. Hello OCD :sweat_smile:

2 Likes

Lurer på korleis trafikken var for SWTOR.com i 2013? Knusar kjapt forbi dagens nivå stigande trend lenge før steamlaunch…

SWTOR:

“Since it was induced in November, we’ve added more than 1.7 million new players on the free model to the service,” he said. “And the number of subscriptions has stabilized at just under half a million. The really interesting thing that’s happening inside the service right now is monthly average revenue for the game has more than doubled since we introduced the free-to-play option.”

Skrive i Mai 2013. No seier eg ikkje at SWL har 500 000 patrons om 8 mnd… Men ser ingen spesiell grunn til at Funcom skal dippe så veldig mykje før Xbox og SWL å steam…

http://www.pcgamer.com/swtors-average-monthly-revenue-has-doubled-since-going-f2p/

8 Likes

For å se hvilke du har tatt og hvilke du mangler så kan du åpne achievements vinduet ved å trykke på L og så noe sånt som bosses -> Champions -> område.

Ser ut til at det er en liste med locations linket i denne tråden:

3 Likes

Takk! Mangler jo bare Savage Fathom i Kingsmouth og nå vet jeg hvor jeg finner den :thumbsup:

1 Like

Her må du ta med at det var 1.7 mill NYE spillere. Av de 500 000 patrons var det nok mange som ble med videre fra gammel modell.

Les det heller sånn. Ved å skaffe 1.7 mill NYE F2P spillere har SWOTR klart å opprettholde 500k subs på et stabilt nivå.

2 Likes

Sånn går det når ein sit på nett i 3tida om natta. Fjerna den der…

Men eg synes fortsatt det kunne være interessant å dra nokon samanlikningar, har du kjennskap til talla før spelet gjekk F2P? Eventuelt no?
Og med 1,7mill nye spelara, meinar dei då antal nedlastingar, skal tru?

Jeg vil tro det er snakk om spillere. Nedlastinger er høyere sikkert. De skriver spillre og da tenker jeg de som har laget en konto. Hadde ment dowloads så hadde de nok sagt det. Det jeg i hvertfall vet er at SWOTR fikk strålende reviews og mange mange flere spillere enn TSW hadde. Og mye mer oppmerksomhet pga en kjent merkevare, mens TSW/SWL er helt ukjent.

Ja muligens. Men det er vel ikkje så utruleg mange som lastar ned spelet utan å registrere ein brukar, så det er ikkje sikkert det har så mykj å seie til eller frå.

Prøvar ikkje å samanlikne suksessen til spela, prøvar berre å bli klokare på kvar “landet ligg” for SWL :slight_smile:

Mekka en Cabal (Tekinvestor). Friend “Forc” for invite.

3 Likes

Får beskjed om at det ikke finnes noen med navn ForcNo i SWL når jeg prøver å adde :confused:

Hm, prøv “Forc” ? Jeg adda deg forøvrig tidligere goliathus.

Fikk adda Forc, ja. Var litt usikker på om det var deg.

Gode greier, hiver avgårde invite til Cabal senere i dag, gir alle tilgang til å invitere nye medlemmer og whatnot (eneste jeg sperrer er tilgangen til å disable cabal), så kan folk surre rundt som de vil.

2 Likes

Madone kan også invitere folk til cabalen nå hvis jeg ikke er online.

1 Like

Det kan jeg! (mis)brukte akkurat det privilegiet med å invitere kona, hvis noen lurer på hvem ‘Noon’ er i cabalen (bare antar det er greit at respektive partners får bli med) :grin:

Dinget akkurat lvl 24 før jeg logget av. Hadde det sinnsykt spennende i Atlantic Island Park!

4 Likes