Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Selvaag Bolig (SBO)

Finansiell kalender

Selvaag Bolig ASA: Klart for boliger med deling og service på Ringve

Selvaag Bolig ASA: Invitasjon til presentasjon av resultater for tredje kvartal 2021

Selvaag Bolig ASA: Invitation to presentation of third quarter 2021 results

Selvaag Bolig ASA: Q3 2021: Good sales and good results

Selvaag Bolig økte overskuddet - tjente 186 millioner

Selvaag Bolig ASA: Meldepliktig handel for primærinnsidere

Selvaag Bolig ASA: Tilbakekjøp av egne aksjer til aksjekjøpsprogram for ansatte

Selvaag Bolig ASA: Buyback of own shares for employee share purchase programmes

Selvaag Bolig ASA: Status for buyback of own shares for employee share purchase programmes

Selvaag Bolig ASA: Status for tilbakekjøp av egne aksjer til aksjekjøpsprogram for ansatte

Selvaag Bolig ASA: Status for tilbakekjøp av egne aksjer til aksjekjøpsprogram for ansatte

Selvaag Bolig ASA: Q4 2021: Beste fjerdekvartal noensinne

Selvaag Bolig ASA: Status for buyback of own shares for employee share purchase programmes

Det siste halvåret har analytikere nedgradert, og kuttet kursmål på selskapet/ aksjen.
Når vi nå fikk q4 tallene på antall boliger, kan jeg ikke skjønne dette. Det var jo knalltall, og de guidet jo en god økning i antall påbegynte. Med 8-10% direkteavkastning må jo dette være en meget spennende mulighet.

Det ble utdelt 5 kr utbytte i fjor. Det utgjør ca. 10 prosent på dagens kurs. Til neste år blir jeg ikke overrasket om det blir 6 kroner utbytte. Jeg har lagt merke til at utbytteaksjer gjerne dupper når det er lenge til utbytte. Det er da man bør kjøpe.

Jepp, har selv kjøpt meg opp hele veien ned til bunnen som var, og opp med siste på 51. SBO er en av mine større poster, sammen med TEL som største.

Selvaag Bolig ASA: Completed buyback of own shares for employee share purchase programmes

Selvaag Bolig ASA: Tomtetildeling i Stockholm

1 Like