Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SHELF DRILLING LTD (SHLF.OL)

Tusen takk :slight_smile:

Shelf Drilling, Ltd – Disclosure of large shareholding

Shelf Drilling Awarded New Contracts in India with ONGC

Shelf Drilling Awarded a New Contract in Nigeria

Bra driv på meldingen å deilig volum. Et fantastisk år er tilbakelagt. Dårlig med røde flagg å se for 23’ Her er det bare å ta jula :+1:

1 Like

Shelf Drilling Announces Further Contract Extension on the Shelf Drilling Tenacious

1 Like

Shelf Drilling Awarded New Contract in India with ONGC

2 Likes

Shelf Drilling Secures Contract Extension on the Trident 16 in Egypt

2 Likes

Unz Unz Unz 🤌🤌🤌

Shelf Drilling, Ltd – Disclosure of large shareholding

Ryker 30,- i dag? 🤌🤌🤌

Den globale energikrisen som ble utløst av Russlands invasjon av Ukraina forårsaker grunnleggende og langvarige endringer som har potensial til å fremskynde omstillingen til et mer bærekraftig og sikkert energisystem.
Derfor ser jeg på Shelf som fortsatt super billig med et potensiale på 200,- lett.

Shelf Drilling Contemplated Private Placement

Shelf Drilling Successful Completion of Private Placement

Shelf Drilling Share Capital Increase

Råsterk emisjon i dag å ingen rep emi. Usikkerheten skyvet til side. Burde jo komme nye kursmål her snart. Sinnsyk omsetning. Ble nye 10k i bursdagsgave her :boom:

Shelf Drilling, Ltd – Shareholder disclosure notification

Det er en måte å se det på. Jeg synes selv at det er rart å utføre noe som kan kalles for en biotek-emi: hent når man kan å ikke når man må.

Selskapet har god inntekt å igangsetting (drift) bør legges på leietaker. Service (drift), altså capex bør det kunne finnes innteksgrunnlag for. Jeg liker ikke at de utførte en emi her og dersom en emi nå ble utført grunnet service og igangsetting så lurer jeg på hva som skjer fremover når flere rigger skal på nye kontrakter. Må det gjennomføres en ny emi da?

Vel….på lengre sikt er caset mer solid/investerbart. Denne ble kraftig overtegnet noe som tyder på tyngre investorer. Det alle ønsker seg nå er at kineserene åpner Big time å med resultat i lagerbygg. Er vel ikke alene om å tenke at det kommer en melding her meget snart da det skal reforhandles nye kontrakter/oppgradering nye felt etc/rater.

Dnb med nytt kursmål i dag. 40 kr😊