Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SHELF DRILLING LTD (SHLF.OL)

Det ble takk for meg på 12,18 3,45 pr aksje i fortjeneste :partying_face:

1 Like

Vurderte inn her for en mnd siden… Liker ikke å hoppe etter stor oppgang.
Hva tenker de som sitter her? Skal den til 25 kr?
Har ikke gjort noen undersøkelser selv.

Er nok potensiale for mer. Kursmål i går på 25, men når om og vis for blir et spørsmål. Som deg liker jeg ikke og har ikke gode erfaringer med å hoppe på.

Teknisk og fundamentalt ser det lovende ut for videre oppgang. Det forventes nyheter om nye kontrakter, økte rater og alle rigger i jobb innen 3-6 mnd. Lån er under kontroll og aksjen er ikke under short press. Teknisk etablerer den nå støtte og lunchpad for avgang fra 14 og oppover. Omsetningen har økt betydelig de siste ukene så jeg er bull! :rocket:

Etter den oppgangen som har vært forventer jeg at alt kan skje kursmessig. Men at det ser godt ut er ikke til å ligge skjul på.

Ta gevinst. What goes up must comes down !!!

Kursen har gått mye, men ingenting er gitt.

Shelf Drilling Secures 3-Year Contract Extension on the High Island V

1 Like

Correction – Shelf Drilling Annual Report 2021

Shelf Drilling Q1 2022 Earnings Release Information

Shelf Drilling Reports First Quarter 2022 Results

Shelf Drilling Fleet Status Report Updated May 2022

Shelf Drilling Awarded New Contract in India with ONGC

4 Likes

Har stor tro på denne🥳

Da er vi to… :slight_smile:
Spørsmålet er vel bare når man skal ta ut gevinsten…
Har hatt en frisk utvikling siden jeg kjøpte. Vet ikke om jeg tør å sitte noe lenger enn til 30 merker jeg

Æsj. Jeg gikk ut på 19,44 i håp om konsolidering. Riktignok med en heidundranes gevinst. Nå kan det se ut som om denne skal videre opp uten noe konsolidering å snakke om.

Hm. Har ikke lagt merke til at 20 var brutt. Det er et utløst kjøpssignal for meg.

Da burde du kanskje legge inn noen varsler? Du hadde den på blokka og gikk glipp av den?

Takk for tips det har jeg ikke tenkt på. Gått glipp av den har jeg jo ikke når signalet ble utløst på 20, klokken 16:16.

20 er brutt. Kort vei opp til 30 nå!!

1 Like