Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 1

Uhøytidelig avstemming, litt på pulsen fra NRK. Ingen tvi om at det blåser en blå vind over landet, og at et regjeringsskifte er forestående. Erna eller Sylvi? Er jammen usikker.

image
image

3 Likes

Har nesten mer troen på Listhaug :stuck_out_tongue:

Rimelig klar tale når det kom til støtte til Ukraina.

Jeg orker ikke mer av Erna den slangen. Jeg kommer til å stemme FrP for første gang i mitt liv. Erna har gjort Høyre umulig å stemme på, dessverre.

10 Likes

Hva er det som gjør at du har fått nok?

1. Startet med hennes hykleri under Corona.
  2. Håndteringen av Sindre-saken.
  3. Høyre fører jo sosialistpolitikk i regjering, øker avgifter og byråkrati. Kan ikke stemme på et Høyre, som ikke tørr å stå for høyrepolitikk.
  4. Så har du hele denne posisjoneringen hennes mot et globalt verv etter hennes politiske liv i Norge er over. Hun har ingen skrupler mot å innføre tyrannisk og inngripende politikk, så lenge hun kan snike seg unna selv. Fremstår rett og slett som en maktsyk tyrann som klamrer seg til makten.
    Friheten til individet er under press.
16 Likes

Tenker både AP og H hadde hatt godt av å bytte partileder

13 Likes

Brokk pga arvelig sykdom,eller tunge løft?(kjøper fra Temu selv,bra kvalitet til nå👍)

Tror spørsmålet kan man få for mye fuck you money endelig er besvart. Når man kjøper en banan med litt gaffateip for 70millioner: https://www.dn.no/dn-ekspress/bitcoin/kunst/ny-rekord-for-bitcoin-kryptogrunder-kjoper-banan-kunstverk-for-millioner-planlegger-a-spise-det/2-1-1742516

3 Likes

jeg kunne svart men vet ikke hvordan man sender privat meldning her… :man_shrugging:

Lurer på om jeg skal slutte med aksjer og heller gå over til kunst?

3 Likes

Må være en form for Hvitvasking.

1 Like

Kunne sett for meg en mer troverdig hvitvasking… Kjøperen sier jo han til slutt vil spise bananen. Da har han i tilfelle spist opp sine penger. :laughing:

Tenkte det samme. Kunstnæren er jo ett geni!

Kunstneren er utvilsomt en form for geni! Men hva skal vi kalle kjøperen…?

Bananas?

(Sorry)

3 Likes

IMG_2541

1 Like

Greia er at vedkommende har kjøpt «rettighetene» til denne veggbananen, slik at når hens bilde er råtnet bort står han fritt frem til og tape opp en ny. Skjønn det den som kan :blush:

Jeg har en gruppetime hver torsdag hvor jeg alltid blir ekstremt støl. Jeg har derfor prøvd å legge inn en mildere styrketreningsøkt på tirsdager for å forberede meg på den harde økta. :smiley:

1 Like

husk magnesium(glysinat) før leggetid :relaxed: