Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ok, de har jo sannsynlig godt verneutstyr og jeg er jo ellers frisk og rask​:sunglasses::joy:

Hva har jeg/vi i nord gjort galt nå da?
Noe jeg ikke har fått med meg? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kjapt spørsmål…

Flyet mitt fra Bergen er kansellert som skulle gått til Stavanger…

Er det en nettside der det er en tjeneste på “frakt” av bil…som f.eks trenger å bli kjørt fra Bergen til Stavanger?

:man_shrugging:

Aner ikke om dette er en bra tjeneste, men google sier at http://www.returbil.no/ tilbyr dette :slight_smile:

2 Likes

Bra tjeneste, brukt mange ganger selv. Prøv gjerne å forhandle med de om få dekket alt av drivstoff og bom.

Edit: Sommeren 2014 tok jeg faktisk en tur rundt hele landet med Returbiler. Startet i Sandefjord og dro til Trondheim. Derfra tok jeg Hurtigruten til Ålesund og hentet en bil som skulle til Stavanger, på veien overnattet jeg hos familie i Bergen. Tok fly fra Stavanger til Bergen og hentet en bil som skulle til Tromsø. Tok turen nordover via Lofoten og leverte bilen der. Siste bilen skulle fra Tromsø til Trondheim.

I 2015 kjørte jeg også en bil fra Narvik til Stavanger.

5 Likes

Stemmer, funker som en kule! Kombinerer du det med kjøreoppdrag på https://www.nimber.com/ så kan du tjene noen kroner på veien i tillegg! Bra for miljøet er det også;)

2 Likes

Jepp! Tok med varer via Nimber og IKEA fra Bergen til Tromsø og tjente litt ekstra på det.

1 Like

Takker for svar,men ser ut som om at Kystbussen er det alternativet jeg faller på :thinking:

Er du sikker på at du vil ta Kystbussen?

Regner med at det er mindre folk på fredag…:man_shrugging:

1 Like

Håper virkelig det, for det er mildt sagt uansvarlig av Kystbussen å kjøre med fulle busser!
Jeg ville ringt og spurt.
Er det alternativ å ta rutebusser strekningsvis?

Fikk tatt en telefon til reiseselskapet og fikk bare litt tidligere flight :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile::+1:

1 Like

Den første kolonnen med tall, nederste tallet, -275.7 milliarder kroner.
Hva betyr det?

Handelsbalansen uten olje

Så vi er nesten 300 milliarder i minus, og det er oljen som redder oss?

1 Like

Bra at dei som jobber i butikk får satt inn gode tiltak for å beskytte seg, butikkansatte befinner seg vel i en stor risiko gruppe ettersom dei er i møte med mangen mennesker om dagen.
Håper dei tjener godt for risikoen dei tar, hva tiner man som butikkansatt ? Butikksjef f.eks, er det bare mye jobb og lite lønn ?
Ellers det vel mangen deltidsstillinger antagelig

4 Likes

Verdt å tenke på kanskje… Mange som argumenterer for høye lønninger til bedriftsledere og andre, snakker om at disse må tjene mye pga at det er så mye usikkerhet i disse arbeidsforholdene. Vel, se hvem som er usikre nå…renholdsarbeidere, sykepleiere, butikkansatte og politifolk for eksempel. Og de tjener ikke akkurat fett noen av dem. :slight_smile:

3 Likes

Finland har foreløpig ikke trengt å innføre noen NYE social distancing tiltak

4 Likes

2 Likes

This topic was automatically closed after reaching the maximum limit of 7500 replies.