Kanskje for mange som vant på Island igår 
Og det ble Brexit, sikkert for høye odds på det
Sant! Også vinner Trump litt senere i høst på gode odds
Men fra spøk til alvor. Kanskje blir det noen ekstra utgifter hvis bettingselskapene må flagge ut fra UK til eks Malta. For de som ikke har gjort det allerede.
[quote]
Wagering on the outcome of the Brexit referendum broke the record for non-sporting events, as punters put down £120m, and the unexpected outcome left some bookies celebrating six-figure profits while others nursed heavy losses.
Nearly £80m was wagered through the Betfair exchange, as well as close to £40m through bookmaking firms, which are now predicting that the unprecedented interest in political betting will offer them a new and lucrative market.
But like the pollsters and pundits, the bookies called the result of the referendum wrong — and one was left heavily in the red as a result.[/quote]
http://www.ft.com/cms/s/0/e5800c2e-3baa-11e6-9f2c-36b487ebd80a.html
Nå er det CGML på kjøp!
Må innrømme at du var bedre en meg i går når du kjøpt på 0,58… Jeg kjøpt på 0,63 i åpning i går og nesten angret på det, men ikke lenger!
Nå ser det bra ut for Norskbulls i kveld. 
http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=405004
PRESENTATION OF REFINANCING AND EQUITY OFFERING DOF ASA
Bare 1 av 15 aksjer på Tekindeks er rød i dag, ikke dårlig.
Skulle vel bare mangle når så å si alle (eller alle?) var røde i går? 
ABG ass 
Dumpingemisjoner er inn om dagen, ser det ut til. Det er litt godt å se at det ikke bare er Funcom som voldtar sine aksjonærer, men det er stort sett bare trist. Her også sier ABG og selskapet at de valgte løsningen de mente var best for selskapet, uten at de hadde prøvd å få til noe med de andre aksjonærene. Jeg tror det er noen om dagen som utnytter situasjonen med at det er litt surt børsklima til å sikre seg gode ordninger.
For oss vanlige dødelige så er det vel bare å ta ferie, og drikke øl, så kan vi sloss om smulene seinere en gang.
Eg bommer noen ganger, men fy f a eg traff med polarcusene mine 
Selger self ikke, så den skal sikkert tilbake til 0
Utrolig sterk! Selv med sperre på 600k på 0,65, så den fortsatt opp!
Noe stort er på gang og noen vet selvfølgelig mer en andre…
Jeg plukket 10K aksjer for morro skyld i mai 
@lord , @Kronn : Men er restruktureringen i REM så hårreisende som Hauglund i Nordnet vil ha det til ? Hvis de kjører emisjon + repemisjon på totalt 170M så ville jo Remøy uansett hatt “krav” på å ta ca 130M(nå tar han 150M) av disse hvis det skulle fordeles ut fra dagens eierandel. Han kan jo ikke klage på at obligasjonseierene + Vard får sin del av kaken. Jeg synes jo at obligasjonseierene burde fått mye mer 
Betsson RT 69kr ( Ned 26% idag) ca 32% ned siden mandag da. Følte meg tvungen til å kjøpe en liten pott 
Eg bare registrerer at for aksjeeiere i Rem så er det rimelig dramatisk, utover det har eg Ikkje satt meg inn obl gjeld eller selskapet forøvrig.
Hva er det ABG Sundal Collier holder på med for tiden? Økokrim hvor er dere??
Bwo går ex retter i morgen, blir spennende se hva den gjør, kan jo være av interesse å se for dei som følger Funcom