Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Noen andre som tror vi får en rekyl opp igjen for DNB i morgen? Ned ca 7,5% nå.

Ja DNB kan godt få seg en rekyl. Men det er ikke den Bransjen jeg vil investere i.

1 Like

Ganske usikkert, mtp at Deutche Bank sliter såpass som de gjør så kan det føre til smitteeffekter over til andre banker. Samtidig så er det lite trolig at DNB sliter fundamentalt, da de etter min erfaring som DnB ansatt var ganske risikoaverse.

2 Likes

Høres fornuftig ut, jeg satser halvparten av det beløpet. Ser på det som en kjøpsopsjon som kan bli benyttet eller ikke avhengig av kurs. Mange av mine enkelt-investeringer svinger mye mer enn 5k kr i løpet av en dag.

2 Likes

Solgte NAS for 302.20. 5% oppgang på en dag eller to er jo ok det og.

1 Like

Synes også DNB har gjort en veldig god jobb med f.eks Vipps, som viser at de tørr å satse på nye områder. Tok en liten lyttepost i dag og kommer til å følge mer med på aksjen framover.

DNB virker jo ganske så solide når det kommer til egenkapital, noe som jeg tror vil gjøre at de fort kan bli stående igjen som vinnere. Selvfølgelig, hvis hele sektoren går ned, så vil de følge med i dragsuget.

2 Likes

Noen som har forslag til en kjapp trade ?

Bear opera? NB ikke noe jeg ville gjort selv, men jeg gjør ikke kjappe trader.

1 Like

Steike så eg kunne ha tjent om eg hadde vert rolig med Bwo, nå er eg litt grinete over det…

Hva skjedde i opera egentlig ?

Virker som oppkjøpet ikke har blitt godkjent av enten kinesiske eller amerikanske myndigheter

NB følger ikke med så nøye på dette

Det kom en melding om at det var usikkert om oppkjøpet vil bli godkjent, og at de vil se på alternative muligheter i tilfelle det ikke blir godkjent.

Dersom det ikke blir godkjent kan det dukke opp gode kjøpsmuligheter i kjølvannet, så her er det bare å følge med!

1 Like

Ombestemte du deg @Larsen ? :slight_smile:

2 Likes

Noen var hissige på å komme seg utifra doffen, ser litt vrient ut, men lenge igjen.

God middag !

Ble det en dårlig trade i dnb ?

Ja det ble en fryktelig dårlig og forhastet trade. Gikk ut igjen ganske fort etter å ha lest nyhetene :stuck_out_tongue: kan være lurt! Nå skal jeg heller bruke pengene på å prøve overtegne med noen Hugo Games retter i emisjonen :smiley: Tror det er mer safe!

3 Likes

@ Dof

Det har blitt tett mellom avtalene Dof har inngått, holdes trenden, så kommer det snart en til.
Blir da spennende se om det er nok til å løfte kursen noen ører

Tett med avtale mld :

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?headerSearch=&searchCriteria.categoryIds=&selectedPagenumber=1&searchSubmitType=searchtype&searchtype=full&searchCriteria.issuerId=-1&searchCriteria.issuerSign=DOF&searchCriteria.instrumentShortName=&searchCriteria.categoryId=109&searchCriteria.fromDate=31.07.2015&searchCriteria.toDate=31.07.2016&searchCriteria.exchangeCode=&_searchCriteria.activeIssuersOnly=&searchCriteria.activeIssuersOnly=true&searchtype.full=Søk

Tok en liten Prosafe på 40 eg

Går unna i Prs nå, ettersom ingen andre legger merke til det, så tillate eg må å si : dæven a Kronn, du er i siget om dagen :wink:

5 Likes

Hei, Hugo dobblet seg på mandag, idag er det Prs rettene, selv om eg ikke venter at den holder seg eller at en evt skulle selge på 2 øre idag, men kanskje på 3-4 om noen dager