Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Har noen lyst til å ta en TA av Archer, jeg tror den blir bra i 2017 hvis oljen fortsetter i den gode trenden

1 Like

SATAN som den har gått da.

Om den ikke finner støtte i bunnen av trendkanalen nå er det jo ikke veldig mye støtte som er enkel å pinpointe før langt nede, men om det er fundamentale ting som tilsier at aksjen skal reprises så behøver jo ikke det å ha så mye å si.

2 Likes

Sjekk Emgs :slight_smile:

1 Like

Jeg tok litt kamikazetrading i EMGS. Kjøpte opp alt fra 8,50 til 8,80. Solgte deretter ut på 8,82-8,95. Stille som i graven ellers. Lite volum.

Sikkert en fin aksje på sikt.

2 Likes

Noen som vet om ett bra oppsett i Excel? Jeg tracker alle handler i Excel. Har ett jeg har laget selv som jeg har brukt ett par år, men det er ikke optimalt. Snart nyttår og ny start :slight_smile:

1 Like

Bare meg som får litt vann i munnen av denne listen?

Kilde: Hegnar.no

1 Like

Digg! Da vet vi det!

1 Like

Haha, sa de noe om børsrakettene og kanskje?

Dessverre fikk jeg vann i munnen av aksje #8 på den lista for ett år siden :frowning:

4 Likes

Bankbransjen åpnes for tekifisering. Ikke så bra nyheter for DNB og gjengen, men PSD2 kan åpne for noen spennende fintechs, og personlig tror jeg det kan være gode nyheter for noen nisjeselskap innen bank og finans. Bank Norwegian, muligens Monobank og mer spesialiserte forsikringsselskaper kan få lettere for å bryte opp pakkene som de tradisjonelle tilbyr.

2 Likes

Godt nytt år, kjære tekinvestorer. Takk for alle diskusjoner og børstips. Må 2017 bli et knallbra for oss alle.

7 Likes

Godt nytt år, la oss håpe aksjeguden er god mot oss i 2017

6 Likes

Godt nyttår alle sammen.
Et flott forum å være med i.
Måtte 2017 bli et godt år for oss alle. Også på børsen.

5 Likes

@novalusus

@qec

http://borsen.dk

1 Like

Hva tenker du rundt Qec Kronn, virker som den har rast fra seg litt nå?

Litt usikker, men eg har kjøpt litt idag.
Spennende om det kan skje noe rundt Jordan og når det evt skjer utvikling i qubeck

Edit : sluttkurs fredagen før godkjenning av loven, var 5,25, så er vel gjerne det berømte gapet som nå er tettet, og det vil kanskje danne grunnlaget for en ny stigning

Jeg har gjort det selv, ville se an litt hvor det “stoppet” etter toppen, sitter med samme feeling som deg at det er greit å gå inn nå

Ser jo bra ut dette :champagne:

2 Likes