Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

tar litt Qec

1 Like

Så kom emisjonen i Apcl som eg har nevnt flere ganger at eg tror vil komme, blir popcorn party på Apcl trådene på HO nå

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=417729

3 Likes

Er det ikke bare å ta et Euro 100 000 lodd da :slight_smile: ?

2 Likes

Jo, lurer på det :wink:
Hehe, men ser ut til at det er bock building mot en gruppe utvalgte aksjonærer, eg er neppe en av dei.
Har deltatt i en Apcl emi tidligere, det får holde, eg er ikke imponert over selskapet manglende evne til å få avtaler som blir forespeilet.
Eg har følgt Apcl i en årrekke nå, å stort sett svada, men eg tror jo fortsatt det vil løsne, en gang…

2 Likes

Hvorfor stiger olja? Lagertallene kom jo inn høyere enn ventet?

Rettede emisjoner er noe dritt… spent på hvor mye rabatt som blir gitt, og om insidere tar aksjer

Jeg så 20 sekunder av denne videoen, og brukte 1000 spenn.

Jeg er en forferdelig plage for alle kolleger på kontoret fordi jeg konstant sitter og knipser, tramper og snøfter når jeg tenker. (Og det er ikke sjelden, tro det eller ei).

4 Likes

Tja, det kan være bra med retta emi, men dei må være store nok, og det må være styrke i dei som den blir rettet mot, samtidig som en rep emi bør være.
Eg har en følelse om at rabatten blir stor, om dei skal klare å hente ønsket beløp.
Apcl fremstår som rene Afrika brevet, ikke mye positivt for aksjonærene enda.
Eg imponert over alle som har giddet p holdt ut pp HO trådene iver så lang tid, med stort å tolke svada fra andre selskaper til egen fordel.
Eg tror det løsner en gang, men for dei som har følgt med, så er det mangen tomme lovnader etterhvert

Solgte Archer med 8%gevinst, var ment som en trade, men angrer som en hund nå da jeg ser olja. Flyttet til qec

http://quotes.hegnar.no/release.php?id=20170112.OBI.20170112S7

Emisjon satt til 2.50kr. Kan vel ikke være gale det.

Kan bli en kjempe kjøpsmulighet i NOR i dag: http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=417750

1 Like

Kjøper Apcl

Ulempen er kanskje at man kan bli sittende en stund :slight_smile:

1 Like

@Kronn, APCL :slight_smile: Kjøper deg altså litt ekstra? Hehe, jeg var litt uheldig slik sett, kjøpte 20k aksjer rett over 3 på slutten av dagen i går…

Vanskelig å spå, men det er absolutt en sjanse for det ja (med mindre det blir forlik kjapt) … men beløpet, inkls renter, blir jo trolig større etterhvert som tiden går og dommen er fortsatt like knusende etter første runde. Må si jeg har stor tro på RR og Silje her. De har gjort mye riktig etter at mye gikk feil. :slight_smile:

1 Like

Tok litt på åpningen, men eg er svært skuffet over den manglende utviklingen i selskapet, det har tatt lang tid.

Byttet fra Archer til QEC i går, ser foreløpig riktig ut. Var sikker på en sterkere Archer i dag

Gjett om… Tålmodighetsprøve av dimensjoner!
Men vi får håpe at det en morgen ligger en melding som ikke omhandler forsinkelser, kansellering av avtaler og emisjoner :slight_smile:

Gullet stikker, Avm kommer til å gå

Kanskje ikke dumt å være eksponert mot gull når Donald kskal begynne å regjere “verden”.